اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

/ جشنواره تئاتر مقاومت/

آغاز رپرتوار جشنواره تئاتر مقاومت از 16 روز دیگر

خبرگزاری فارس: فقط 16 روز تا آغاز رپرتوار تئاتر مقاومت باقی مانده است.

آغاز رپرتوار جشنواره تئاتر مقاومت از 16 روز دیگر
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مدیریت ارتباطات و رسانه‌های سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبر اضافه کرد: رپرتوار تئاتر مقاومت از 31 شهریور ماه جاری همزمان با هفته دفاع مقدس در تهران و استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.
در این خبر به استان‌های خوزستان، تهران، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان و خراسان شمالی به عنوان استان‌های قطعی میزبانی رپرتوار تئاتر مقاومت نام برده شده است.
همچنین آمده است: نیما دهقان، علی جولایی، حسین مسافر آستانه، سیدصادق فاضلی، کوروش زارعی، سعید تشکری، علیرضا حنیفی، یعقوب صدیق جمالی و ... از جمله کارگردانان نمایش‌های پیش بینی شده برای رپرتوار تئاتر مقاومت هستند.
هیئت بازبینی نمایش‌های متقاضی برای حضور در این رپرتوار از امروز کار خود را آغاز می‌کند و بازبینی آثار به مدت هشت روز در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، اسفراین، اردبیل، رشت، اصفهان، کرمانشاه، خرم آباد، آمل و شهرکرد ادامه می‌یابد.
مدیریت ارتباطات و رسانه‌های جشنواره تئاتر مقاومت یادآورشد: شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس در قالب بخش­های مسابقه صحنه‌ای، بین الملل، مسابقه آثار عروسکی و کودک و نوجوان، ویژه، خیابانی، تلویزیونی و تولید نمایشنامه و نمایشنامه خوانی به همت بنیاد فرهنگی روایت و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 28 آبان تا 3 آذرماه همزمان با هفته بسیج برگزار می­شود.
انتهای پیام/ا
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول