اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

متلاشی شدن 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر دو با تهیه و توزیع مواد مخدر در خرم‌آباد شناسایی و متلاشی شد.

متلاشی شدن 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، کاظم علیزاده اظهار کرد: از اعضای این باند 33 کیلو و 33 گرم ماده مخدر از نوع هرویین و تریاک کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: در زمینه اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی پلیسی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مقام قضایی از فعالیت دو باند قاچاق مواد مخدر مطلع و تشکیل اکیپ‌های مجرب موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علیزاده گفت: ماموران این نیرو با عملیات شبانه‌روزی روز گذشته مشخص شد، که یکی از این باندهای مافیایی قصد خروج مواد مخدر را از خرم‌آباد به استان خوزستان را دارد که اکیپ‌های مستقر در محورهای استان و کنترل خودروهای عبوری به یک نفر مسافر مظنون و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: ماموران در بازرسی از این متهم موفق به کشف 4 کیلو و
495 گرم هرویین که به صورت ماهرانه در داخلی یک کیف جاسازی کرده بود را کشف و ضبط کنند.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنکی دستگاه قضایی در بازرسی از منزل فرد دستگیرشده مقدار 948گرم هرویین کشف که در مجموع 5 کیلو و 443 گرم هرویین از این متهم کشف و ضبط شد.
وی عنوان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در مدت یاد شده و در عملیاتی دیگر توانستد ضمن شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مقدار 27 کیلو و 600 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را در خرم‌آباد کشف و ضبط و سه نفر را در این رابطه دستگیر کنند.
علیزاده گفت: در پی کسب خبری از فعالیت یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر و شناسایی این باند مشخص شد که اعضای این باند قصد ورود محموله‌ای از استان‌های جنوبی به لرستان را دارند که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخد با کنترل خودروهای عبوری در منطقه پل زال به یک دستگاه پراید با سرنشینی سر کرده اصلی باند و برای رد پاک کنی طی طریق میکرد را متوقف و آنان را دستگیر کردند.
علیزاده بیان کرد: با متوقف کردن خودروی حامل سرکرده اعضای باند، راننده یک دستگاه خودروی زانتیا با مشاهد موضوع اقدام به فرار کرده که با تعقیب و گریز فراوان ماموران با مجوز قانونی و با استفاده از سلاح لاستیک خودروی یادشده را هدف قرار داده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در این زمینه یک دستگاه خودروی 405 که مواد مخدر در داخل آن جاسازی شده بود بودن توجه به فرمان ایست اقدام به فرار کرده که با تعقیب و گریز در نهایت ماموران با بکارگیری سلاح آن را پنچر و متوقف کردند.
وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودروی متوقف شده مقدار 27 کیلو و 600 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: طی این عملیات‌ها در مجموع 33 کیلو و 33 گرم انواع ماده مخدر کشف و چهار نفر سوداگر مرگ دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول