اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ اوقاف خراسان رضوی:

نیشابور ظرفیت خوبی برای کار تبلیغی دارد

خبرگزاری فارس: مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: شهرستان نیشابور با وجود 76 ذریه حضرت زهرا و 15 بقعه متبرکه در خاک خود دارای ظرفیت‌های بالایی برای انجام کار فرهنگی و تبلیغی است.

نیشابور ظرفیت خوبی برای کار تبلیغی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام جواد خاکزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص تشریح برنامه‌ها‌ی اوقاف شهرستان‌های استان اظهار داشت: امامزاده محروق یکی از بقعه‌های سرشناس شهرستان نیشابور است و امام رضا (ع) نیز در مسیر رسیدن به شهر مشهد این امامزاده را زیارت کرده است.
وی گفت: این امامزاده با وجود فضای معنوی و تفریحی بسیار زیبا و همچنین مجاورت با شهرستان نیشابور سالانه هزاران زائر و مسافر را به خود جذب میکند.
خاکزادی با بیان اینکه امامزاده محروق ظرفیت قوی برای جذب مبلغ و کار تبلیغی دارد ادامه داد: این موقعیت ویژه ما را بر آن داشت تا با یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مناسبی را انجام دهیم.
این مبلغ دینی تصریح کرد: پیک زائر و مجاور شب‌های جمعه و جمعه شب است و بر این اساس بحث حلقه‌های معرفت در طرح نشاط معنوی هر هفته با حضور چهار استاد از مشهد مقدس یکی از اقدامات صورت گرفته است.
خاکزادی افزود: در بحث حلقه‌های معرفت مباحث مختلفی از جمله احکام، آسیب‌های اجتماعی، معارف و به طور کلی مشاوره‌های اسلامی به صورت چهره به چهره انجام شد که مورد استقبال بسیاری از زائران و مجاوران قرار گرفت.
وی با بیان اینکه علاوه بر امامزاده محروق، قدمگاه و امامزاده حسین اصغر نیز تحت پوشش قرار گرفتند، افزود: ماه رمضان سال گذشته در طرح نشاط معنوی پنج پایگاه وجود داشت که امسال این رقم به 12 پایگاه افزایش یافت و در 12 بقعه و امامزاده شهرستان نیشابور کارهای تبلیغی و فرهنگی خوبی انجام شد.
خاکزادی گفت: هر مبلغی که میخواهد نتیجه کارش مثمرثمر واقع شود باید به سه فاکتور زمان، مکان و مخاطب توجه کند و در کنار این سه عامل با خلوص نیت و توجه به عوامل آسمانی  مردم را به خدا دعوت کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول