اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان فارغ‌التحصیلان آموزشکده فنی و حرفه‌ای گناباد؛

85 درصد فارغ‌التحصیلان گناباد جذب بازار کار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای گناباد گفت: 85 درصد فارغ‌التحصیل این مرکز جذب بازار کار شده اند.

85 درصد فارغ‌التحصیلان گناباد جذب بازار کار شدند
ابراهیم پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: در سال جاری آموزشکده فنی و حرفه‌ای گناباد با افزایش رشته عمران، رشته‌های آموزشکده به پنج رشته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان ورودی سال جاری 240 نفر است،‌ افزود: تاکنون 783 نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل و 85 درصد فارغ التحصیل این مراکز جذب بازار کار شده اند.
پارسا با بیان برخی افتخارات این آموزشکده گفت: کسب مقام سوم مسابقات رباتیک کشور در دو سال متوالی و کسب مقام دوم مسابقات قرآنی کشور در سال 88 و کسب مقام اول مسابقات فوتسال استان در سال گذشته از جمله افتخارات مهم دانشجویان این مرکز است.
پارسا بیان داشت: در زمینه جذب خیرین نیز این آموزشکده موفق عمل کرده به طوری که از بدو تاسیس خیرین 170 میلیون تومان به این مرکز کمک کرده‌اند.
وی با اشاره به تاسیس ساختمان جدید آموزشی این آموزشکده گفت: این پروژه با همت خیرین آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان پروژه نیز 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
پارسا افزود: در حال حاضر این آموزشکده دارای دو فضا است که فضای ساختمان شماره یک با مساحت سه هکتار است که سایت اصلی این مرکز است.
وی ادامه داد: فضای دوم ساختمان شماره 2 است که خوابگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را شامل می‌شود.
پارسا اضافه کرد: در زمینه رفاه دانشجویان نیز یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی‌بوس برای ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده که به شکل منظم انجام می‌شود.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای گناباد ادامه داد: در حوزه خوابگاهی این آموزشکده از معدود مراکزی است که تمام دانشجویان را تحت پوشش خوابگاهی قرار داده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تاسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تقویت آموزشکده‌ها ورودی به هنرستان‌ها افزایش یابد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول