اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

علم‌الهدایی در گفت‌وگو با فارس:

4 طرح برگزیده جشنواره علم تا عمل متعلق به پارک فناوری خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی از انتخاب 4 طرح در این مرکز به عنوان طرح‌های برتر جشنواره علم تا عمل خبر داد.

4 طرح برگزیده جشنواره علم تا عمل متعلق به پارک فناوری خراسان رضوی است
سیدحسن علم‌الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبری فارس توانا از انتخاب 4 طرح این پارک در جمع طرح‌های برگزیده کشوری در جشنواره علم تا عمل خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی از معدود پارکهایی بود که با وزارت صنایع در رابطه با تجاریسازی به صورت فعال در ارتباط بود.

وی افزود: 300 طرح به دبیرخانه جشنواره در خراسان رضوی ارسال شد که 60 طرح با توجه به سهمیه استان انتخاب شد که از این تعداد 17 طرح متعلق به پارک علم و فناوری خراسان رضوی است.

علم‌الهدایی در ادامه گفت: از طرح‌های ارسال شده به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت در نمایشگاه که هزار طرح هستند، 25 طرح در نهایت به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری جشنواره علم تا عمل انتخاب خواهند شد که 4 طرح از این میان متعلق به پارک علم و فناوری خراسان رضوی است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های برگزیده در زمینه برق، مکانیک، موادغذایی و آب و فاضلاب هستند. که طراحی پمپ‌های خاص کاربرد در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از جمله طرح‌های برگزیده این جشنواره هستند. که از فناوری متوسط به بالا برخوردار و توانسته‌اند نیازهای کشور را در شرایط تحریم پاسخ دهند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول