اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست‌های قمی در تلاش برای صعود به مرحله نهایی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم جوانان والیبال قم از امروز در مسابقات والیبال منطقه یک جوانان کشور برای صعود به مرحله نهایی با حریفان خود پیکار می‌کند.

والیبالیست‌های قمی در تلاش برای صعود به مرحله نهایی
سید‌روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در این رقابت‌ها که مرحله مقدماتی آن در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال جوانان قم در کنار تیم‌های مطرحی همچون خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، توابع تهران، مازندران، سمنان، قم و گلستان برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقه می‌دهد.
وی ادامه داد: پیکارهای والیبال جوانان قهرمانی کشور در شهریور ماه در چهار منطقه کشور برگزار می‌شود که بر‌اساس اعلام فدراسیون والیبال، هیئت‌ والیبال استان‌ گلستان میزبان دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه یا منطقه نخست معرفی شده است.
دبیر هیئت والیبال استان قم با اشاره به اینکه نحوه برگزاری مسابقات والیبال منطقه یک قهرمانی کشور، ابراز داشت: در پایان مرحله گروهی این مسابقات که در شهر گرگان برگزار می‌شود، دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه می‌یابند.
وی یادآور شد: برای موفقیت در این رقابت‌ها، تمام امکانات و شرایط مناسب را برای تیم والیبال جوانان استان فراهم کرده‌ایم و با توجه به اینکه این تیم اردوهای آماده‌سازی منظمی نیز پشت سر گذاشته است، می‌توانیم به نتیجه گرفتن در این رقابت‌ها امیدوار باشیم.
شفیعی عنوان داشت: تیم جوانان با توجه به حضور بیشتر نفرات آن در مسابقات سال گذشته نوجوانان باشگاه‌های برتر کشور که با نام تیم ارتعاشات صنعتی شرکت کردیم و همچنین رقابت‌های لیگ استان، از نفرات آماده و زبده‌ای برخوردار است.
وی تاکید کرد: امسال در رده سنی نوجوانان اعزامی به رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور نخواهیم داشت زیرا به دلیل انتظار برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت والیبال نتوانستیم برنامه‌ریزی مناسبی برای تشکیل و آماده‌سازی این تیم انجام دهیم.
دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه به عملکرد خوب والیبالیست‌های قمی در مسابقات سال گذشته قهرمانی نوجوانان کشور اشاره کرد و بیان داشت: تیم بسیار خوب و آماده‌‌ای داشتیم و در چهار مسابقه متوالی موفق به شکست حریفان خود در مسابقات منطقه سه والیبال قهرمانی نوجوانان کشور شدیم، اما در حالی که با چهار پیروزی بسیار خوب برابر تیم‌‌های مدعی حاضر در گروه از شانس بالایی برای صعود به مرحله نهایی برخوردار بودیم، سه شکست در بازی‌های بعد شانس صعود را از ما گرفت.
وی که سال گذشته سرمربی تیم والیبال نوجوانان استان قم نیز بود، افزود: تیم ما در مسابقات والیبال نوجوانان منطقه سه کشور حضور داشت که در این رقابت‌ها که با شرکت هشت تیم به صورت دوره‌‌ای و به مدت یک هفته در سالن فردوسی شهر همدان برگزار شد و به کار خود پایان داد، تیم‌های والیبال نوجوانان کرمانشاه و همدان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند و تیم والیبال نوجوانان قم در جایگاه چهارم ایستاد و نتوانست به عنوان یکی از سه تیم برتر گروه راهی مرحله نهایی مسابقات شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول