اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان:

توزیع فرآورده‌های نفتی به بیش از 6 میلیون لیتر رسید

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: توزیع فرآورده‌های نفتی در منطقه زاهدان به 6 میلیون و 200 میلیون لیتر در روز رسید.

توزیع فرآورده‌های نفتی به بیش از 6 میلیون لیتر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نطقه زاهدان، مرتضی عابدینی اظهار داشت: در ابتدای سال 84، روزانه بیش از 4 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان توزیع می‌شد که با توسعه زیر ساخت‌ها این امر جهش چشمگیری یافته است.
وی افزود: در این مدت عرصه گاز مایع از 224 تن در روز به 270 تن افزایش یافته و  هم‌اکنون شاهد رضایت فراوان شهروندان زاهدانی هستیم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان با اشاره به افزایش مشتریان فرآورده‌های نفتی ادامه داد: تاکنون مشتریان از 26 هزار مصرف کننده در سال 84 به 35 هزار مصرف کننده افزایش یافته‌اند که این امر خود گواه بر اهمیت تسریع در افزایش خدمت‌رسانی به مردم است.
عابدینی بیان کرد: افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت نفت است که در این راستا طی شش سال گذشته 27 باب جایگاه فروشندگی فرآورده‌های نفتی به تعداد موجود افزوده شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان افزود: اعطای مجوز احداث 14 جایگاه دو منظوره بنزین و CNG و 21 فروشندگی از دیگر برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم است.
وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد سیاست‌های خدمت‌رسانی شرکت یادآور شد: شرکت در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی کشور، سهم بخش خصوصی را در واگذاری امور از 55 درصد در ابتدای سال 84 به 85 درصد تاکنون افزایش داده که نقش بسزایی را در توسعه خدمات داشته است.
عابدینی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، با 45 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تأمین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول