اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

سرپرست سازمان صنایع کوچک خبر داد:

رشد 813 درصدی صدور ضمانت‌نامه‌ سرمایه گذاری صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از رشد 813 درصدی ضمانت‌نامه‌های صادر شده توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خبر داد.

رشد 813 درصدی صدور ضمانت‌نامه‌ سرمایه گذاری صنایع کوچک
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، خدامراد احمدی افزود: ارزش ضمانت‌نامه‌های صادر شده تا نیمه دوم سال 88 توسط این صندوق 16 میلیارد تومان بود که با جهشی قابل قبول این رقم به 140 میلیارد تومان رسیده است.
وی ارزش ضمانتنامه های در حال بررسی را 150 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع در بودجه امسال 20 برابر شده که امیدواریم در جهت ارتقای خطوط تولید،بهینه سازی مصرف انرژی و اهداف طرح تحول اقتصادی شاهد گامهای بزرگی باشیم.
سرپرست سازمان صنایع کوچک افزود: بیش از 94 درصد صنایع کشور، کوچک و متوسط هستند که 53 درصد از اشتغال صنعتی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
وی تاکیدکرد: سهم بالای صنایع کوچک در اشتغالزایی باعث شده که این سازمان جزو ،سازمانهای توسعه ای قرار گیرد که امیدواریم با این اتفاق سهم اشتغالزایی این صنایع به بیش از 60 درصد افزایش یابد.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول