اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

مدیرعامل شرکت به فارس خبر داد:

افزایش سود توسعه صنایع بهشهر از فروش بلوک 17درصدی پتروشیمی ایلام

خبرگزاری فارس: مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر از فروش حدود 65میلیارد تومانی 17 درصد سهام پتروشیمی ایلام توسط یکی از زیرمجموعه ها و اثر 16 ریالی آن بر روی سود آوری این شرکت بورسی خبر داد.

افزایش سود توسعه صنایع بهشهر از فروش بلوک 17درصدی پتروشیمی ایلام
مرتضی داداش مدیرعامل سابق سرمایه گذاری بانک ملی ایران که اخیرا" به عنوان مدیرعامل جدید توسعه صنایع بهشهر منصوب شده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس اظهار داشت : طبق اعلام قبلی ، فروش مزایده ای 17 درصد از سهام پتروشیمی ایلام ( معادل204 میلیون سهم) توسط  سرمایه گذاری سرآمدصنایع بهشهر در پنج شنبه گذشته به قیمت هر سهم 170 تومان و به ارزش حدود 65 میلیارد تومان انجام شد.
وی ادامه داد: بنابراین با توجه به مالکیت 55 درصدی سهام این شرکت سرمایه گذاری توسط توسعه صنایع بهشهر، از بابت فروش بلوک 17 درصدی پتروشیمی ایلام 16 ریال به سود هر سهم توسعه صنایع بهشهر اضافه شد و این پیش بینی به 316 ریال رسید.
به گفته این مقام مسئول درآمد حاصل از این فروش طی یک تا یک ماه و نیم آینده حاصل شده تا با استفاده از این نقدینگی جدید ، زمینه سرمایه گذاری های جدید و افزایش سود آوری فراهم شود. 
داداش خاطر نشان کرد: موضوع عدم ورود این شرکت به دیگر صنایع از جمله پتروشیمی مورد تاکید و اعتراض سهامداران در دو مجمع گذشته بود که این تاکید با این اقدام انجام شد.بنابراین توسعه صنایع بهشهر همچنان در دو بخش شوینده و خدمات مانند بانک اقتصاد نوین و شرکت ساختمانی فعالیت خواهد کرد.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول