اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

با حضور سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران؛

نخستین شعبه اقماری تأمین اجتماعی ویژه کارکنان شرکت مخابرات افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ نخستین شعبه اقماری تأمین اجتماعی ویژه کارکنان شرکت مخابرات افتتاح شد.

نخستین شعبه اقماری تأمین اجتماعی ویژه کارکنان شرکت مخابرات افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»،‌ در مراسمی با حضور خداقلی میرزایی سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ نخستین شعبه اقماری تأمین اجتماعی ویژه کارکنان شرکت مخابرات افتتاح شد.

در این شعبه کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران می‌توانند خدمات مختلفی را در بخش‌های گوناگون از جمله دریافت خدمات تعویض دفترچه‌، اعتبار و نام نویسی افراد بیمه شده دریافت کنند.

به گزارش توانا، خداقلی میرزایی در مراسم افتتاحه شعبه اقماری تأمین اجتماعی ویژه کارکنان شرکت مخابرات اظهار داشت: بیش از 21 هزار بیمه شده اصلی، تبعی و بازنشسته به طور همزمان می‌توانند از این مجموعه خدمات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی ارتقای ارائه خدمات به مخاطبان و افزایش رضایت‌مندی بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان یکی از مهمترین اهداف صندوق تأمین اجتماعی بوده و در همین راستا شانزدهمین شعبه اقماری وابسته به این اداره کل جهت دسترسی سریع و آسان بیمه شدگان و بازنشستگان شرکت مخابرات به خدمات بیمه‌ای افتتاح می‌شود.

میرزایی ارائه خدمات بیمه‌ای از سوی صندوق تأمین اجتماعی در کارگاه‌های بزرگ را یکی از مصادیق خدمت رسانی به اقشار بیمه‌شدگان دانست و اضافه کرد: اجرای این طرح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان را در پی داشته و موجب می‌شود تا ضمن افزایش سرعت بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای، از مسافرت‌های درون شهری بیمه‌شدگان و بازنشستگان کاسته شود.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ ادامه داد: شعبه اقماری تأمین اجتماعی ویژه کارکنان شرکت مخابرات طی دو مرحله در فاز نخست با تحت پوشش قرار دادن بیش از 4 هزار بیمه شده اصلی و تمدید و تعویض دفاتر درمانی و در فاز دوم با تحت پوشش قرار دادن بیش از 8 هزار بیمه شده اصلی و دریافت لیست حق بیمه کارکنان و ارائه خدمات بیمه‌ای حتی در روزهای تعطیل اقدام خواهد کرد.

میرزایی گسترش خدمات در کارگاه‌های بزرگ را یکی از برنامه‌های اصلی صندوق تأمین اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت:‌ با ارائه خدمات در کارگاه‌های بزرگ می‌توانیم رضایت‌مندی ارباب رجوع‌ها را در پی داشته باشیم ضمن اینکه با این‌گونه اقدامات می‌توانیم سرعت بیشتری را در ارائه خدمات در بخش‌های مختلف داشته باشیم.

وی با اشاره به پراکندگی و گستردگی کارگاه‌های بزرگ در سطح تهران افزود: پایانه‌های مسافربری، میادین میوه و تربار، مراکز تجاری، صدا و سیما، شرکت مخابرات، صنایع و مناطق نظامی، شهرداری‌ها، شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های بزرگ تولیدی از جمله کارگاه‌ها و سازمان‌های بزرگ در سطح تهران هستند که تاکنون با استقرار شعبه اقماری در بعضی از این کارگاه‌ها بیمه‌شدگان در محل کار خود از تسهیلات و خدمات بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

میرزایی تصریح کرد: اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ آمادگی دارد شعبه اقماری را جهت ارائه خدمات در داخل کارگاه‌های بزرگ که بیش از 3 هزار بیمه شده دارند، راه اندازی کند.

به گزارش توانا، نخستین شعبه اقماری ویژه کارکنان شرکت مخابرات مستقر در بزرگراه کردستان، نرسیده به چهار راه ملاصدرا، روبروی دیوان محاسبات کشور، داخل ساختمان شرکت مخابرات استان تهران است.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول