اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد:

آخرین مهلت کشاورزان برای تحویل گندم ؛20شهریور

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: کشاورزان سراسر کشور باید حداکثر تا20 شهریور ماه، گندم تولیدی خود را به مراکز خرید شرکت بازرگانی دولتی ایران تحویل دهند.

آخرین مهلت کشاورزان برای تحویل گندم ؛20شهریور
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمد عبدوس گفت: تاکنون 5 میلیون و 338 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است‌.
عبدوس افزود : تاکنون یک هزار و 800 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده که معادل 95 درصد مطالبات گندمکاران است.
معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی دولتی ایران اضافه کرد: 3 میلیون و 500 هزار تن گندم به صورت مستقیم از کشاورزان و یک میلیون و 800 هزار تن نیز از طریق مباشران بخش خصوصی خریداری شده است.
عبدوس گفت : مبلغ مورد نظر برای خرید تضمینی گندم از سه محل خط اعتباری ایجاد شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها و بانک‌ها با پرداخت سود تسهیلات از طریق ستاد هدفمندی یارانه‌ها تامین شده است.
همچنین بر اساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران 5 درصد باقی مانده مطالبات گندمکاران نیز مربوط به گندم‌هایی است که تازه تحویل شده است و در فرصت زمانی 10 روزه پرداخت خواهد شد.
عبدوس تصریح کرد: مبلغ مورد نظر برای خرید تضمینی گندم از سه محل خط اعتباری ایجاد شده توسط بانک مرکزی، ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها و بانک‌ها با پرداخت سود تسهیلات از طریق ستاد هدفمندی یارانه‌ها تامین شده است.
 انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول