اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نگرانی بانوی اول فرانسه از رسانه‌ای شدن نوزاد به دنیا نیامده‌اش

خبرگزاری فارس: بانوی اول فرانسه از ترس مشکلاتی که رسانه‌های این کشور برای او به وجود آورد، تأکید کرد که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد نوزادش را که چند ماه دیگر به دنیا می‌آید در معرض دید رسانه‌ها قرار گیرد.

نگرانی بانوی اول فرانسه از رسانه‌ای شدن نوزاد به دنیا نیامده‌اش
به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، "کارلا برونی" به تازگی اعلام کرد که هرکار که لازم باشد انجام میدهد تا نوزاد خود را که ظرف چندماه آینده متولد میشود را از معرض قرارگیری در دوربین و قلم رسانه‌ها دور کند.

وی به تلویزیون "تی آف 1" اعلام کرد: من هر آنچه لازم باشد برای محافظت از نوزاد خود انجام میدهم. من هرگز عکس‌های این کودک را نشان نمی‌دهم  اجازه نمی‌دهم او را رسانه‌ای کنند.

این سوپرمدل فرانسوی که بعدها از این شغل خود به خوانندگی تغییر روند داد، تأکید کرد که آن زمان هم که اجازه داد پسر 10 ساله خود از رابطه قبلیاش در معرض دید رسانه‌ها قرار گیرد، یک اشتباه جدی مرتکب شده است.

برونی از جنسیت فرزندش ابراز بیاطلاعی کرد. سارکوزی تمامی تلاش خود را برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهوری فرانسه در انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است در آوریل سال آتی میلادی برگزار شود، به کار گرفته است و برخی مفسران سیاسی پیش‌بینی کرده‌اند که نوزاد جدید وی میتواند چهره نامحبوب سارکوزی را تقویت کند.

سارکوزی بر سر مسئله ازدواج خود با کارلا برونی و طلاق خود از "سیسیلیا سارکوزی" بحران زیادی آفرید.همین مسئله سبب شد تا شهروندان فرانسوی از وی به عنوان رئیس جمهوری بی اخلاق نام ببرند.

پرونده رسوائی اخلاقی نیکلا سارکوزی قرار بود قبل از ازدواج با برونی به جریان بیافتد .نشریه لوپاریزین ، نامه ای را منتشر کرده بود که نشان می داد سارکوزی با همسر یکی از سیاستمداران حزب دموکرات فرانسه نیز رابطه غیر اخلاقی داشته است.

انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول