اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

فعالیت بیش از 200 مدرسه غیرانتفاعی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش و پرورش استان قم گقت: آموزش و پرورش با ایجاد 210 مرکز آموزشی غیرانتفاعی در راه خصوصی‌سازی بخشی از پیکره خود گام نهاده است.

فعالیت بیش از 200 مدرسه غیرانتفاعی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصیب تهوری یکشنبه شب در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی با مفید ارزیابی کردن ارتقای آموزش در سطح جامعه اظهار داشت: همه دستگاه‌ها امروز در تلاش هستند بخشی از برنامه‌های خود را به سمت و سوی خصوصی‌سازی ببرند که در این راستا آموزش و پرورش نیز از این غافله عقب نمانده است و نسبت به تاسیس مراکز آموزشی غیر‌انتفاعی و از راه دور اهتمام دارد.
وی در ادامه تعداد مدارس غیر‌انتفاعی را 210 واحد عنوان کرد و گفت: در کنار مدارس بزرگسالان و مدارس دولتی 22 مرکز آموزش از راه دور زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش و پرورش استان قم آموزش را از جمله نکات ضروری زندگی انسان‌ها عنوان کرد و بیان داشت: آموزش در ارتقای علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جوامع بسیار تاثیرگذار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین نقش اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش پرداخت و تصریح کرد: تمام امور مربوط به مدارس غیر‌دولتی، مراکز علمی آزاد، مدارس امور شاهد و ایثارگران، شوراهای آموزش و پرورش و... را این نهاد به عهده دارد.
تهوری در ادامه بر ضرورت برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در استان قم به معرفی ظرفیت‌ها آموزشی می‌انجامد.
وی ادامه داد: ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی به ویژه در مبحث آموزش تجربه جدید و مفیدی است که استان قم به تازگی نسبت به آن اهتمام دارد.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: نمایشگاه‌ها هرچه به سمت و سوی تخصصی شدن پیش برود رویکرد آن در برگزاری نمایشگاه دارای تنوع شده و به ارتقای سطح کیفی کمک شایانی می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول