اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

آیت‌الله علم‌الهدی در گفت‌وگو با فارس:

اصلاح‌طلبان جایی در انتخابات آینده مجلس نخواهند داشت

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اصلاح‌طلبان و کسانی که در فتنه 88 نقش داشته‌اند دیگر با آن عناوین و آرم‌ها جایی در انتخابات آینده نخواهند داشت مگر اینکه با ماسکهای خاص در جامعه ظاهر شوند.

اصلاح‌طلبان جایی در انتخابات آینده مجلس نخواهند داشت
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ به وحدت اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر اصولگرایان به دنبال وحدت بوده و لابیهایی نیز در این زمینه دارند تا حتیالامکان وحدت را ایجاد کنند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کسانی که متولی وحدت اصولگرایان هستند باید توجه داشته باشند که جریان‌های نافذ در اکثریت جامعه را نادیده نگیرند، تصریح کرد: نباید تنها به این دلیل که یک عده از نخبگان سیاسی در رأس یک سلسله جریان‌ها هستند جریان‌های اصلی نافذ را در جامعه نادیده گرفته و صرفاً نخبگان سیاسی و جریان‌هایی که نخبگان سیاسی با آنها مرتبط هستند را به عنوان محور وحدت معرفی کنند چراکه در این صورت وحدت محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بدنه جامعه متدین و دینی ما یک جریان حزب‌اللهی و ولایت‌مدار است، افزود: این جریان حزب‌اللهی را جدای از جریان‌هایی که در رأس آنها نخبگان سیاسی هستند باید به عنوان یک جریان قطعی در نظر گرفت؛ از این رو وحدت اصولگرایان به معنای وحدت نخبگان سیاسی نیست و نباید وحدت اصولگرایان را با وحدت نخبگان سیاسی اصولگرا اشتباه بگیرند.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه به فتنه 88 اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح‌طلبان و کسانی که در فتنه 88 نقش داشته‌اند دیگر با آن عناوین و آرم‌ها جایی در انتخابات آینده نخواهند داشت مگر اینکه با ماسکهای خاص در جامعه ظاهر شوند چراکه تحت لوای عناوین قبلی مردم آنها را نمیپذیرند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول