اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز داوری آثار سومین جشنواره سراسری عکس رضوی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز داوری آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

آغاز داوری آثار سومین جشنواره سراسری عکس رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، محمد دادی اظهار داشت: با توجه به کثرت آثار ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره کار بررسی اولیه آثار آغاز شده است.
وی گفت: "رضا برجی"، "جاسم غضبان‌پور"، "عباس میرهاشمی"، "بهزاد پروین‌قدس" و "جواد بهمنش" به عنوان داوران سومین جشنواره سراسری عکس رضوی  به بررسی آثار می‌پردازند.
دادی با اشاره به برنامه‌های جنبی پبیش‌بینی شده در طول زمان برگزاری جشنواره گفت: سومین جشنواره سراسری عکس رضوی چهارم مهرماه در تبریز برگزار می‌شود و همزمان با این جشنواره کارگاه تخصصی با حضور "احمد ناطقی" از عکاسان برجسته کشور برپا می‌شود.
وی موضوعات این جشنواره را شامل زیارت (آداب و فرهنگ زیارت )، حرم مطهر رضوی و آثار و ابینه‌ها و امامزادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه‌های مشهد الرضا (ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور عنوان کرد و افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه از کیفیت مطلوبی برخوردارند.
دادی با اشاره به جوایز این جشنواره جایزه نفر اول را شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هشت سکه بهار آزادی، ‌جایزه نفر دوم را تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و شش سکه بهار آزادی، جایزه نفر سوم را تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و چهار سکه بهار آزادی،‌ جایزه نفر چهارم را تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و سه سکه بهار آزادی، جایزه نفر پنجم را تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و دو سکه بهار آزادی و جایزه نفر ششم تا دوازدهم  را تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و یک سکه بهار آزادی عنوان کرد.
وی افزود: تمام هنرمندانی که آثارشان به بخش مسابقه راه مییابد به عنوان مهمان دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی پذیرش میشوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول