اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 شهریور ماه صورت میگیرد؛

آغاز دوی استقامت جاده ولایت از شلمچه تا مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی گفت: مسیر 2 هزار کیلومتری شلمچه تا مشهد توسط 23 دونده ثابت استان خراسان رضوی طی میشود.

آغاز دوی استقامت جاده ولایت از شلمچه تا مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، افشین داوری از حضور دوندگان این استان در مسیر جاده ولایت خبر داد و اظهار داشت: 23 دونده این استان 28 شهریورماه با بدرقه خیل گسترده‌ای از مردم از حرم مطهر آن امام همام رهسپار خوزستان میشوند.
وی با بیان اینکه این دوندگان در مسیر این جاده پرچم متبرک آستان‌ قدس رضوی را حمل خواهند کرد، افزود: هر دونده به طور متوسط روزانه 20 کیلومتر از مسافت این جاده را طی طریق میکند.
داوری یادآورشد : این حرکت و حضور اداره ورزش و جوانان در جمع برگزار کنندگان جشنواره امام رضا (ع) از سال گذشته آغاز شد و اکنون با هدف‌گذاریها و تدوین برنامه‌ها و هماهنگیها لازم شرایط مطلوب برگزاری این همایش فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه در طی مسیر دوندگان استان‌های مختلف دوندگان خراسانی را همراهی میکنند، اظهار داشت: برنامه‌ریزیها و اقدامات لازم برای اسکان و استقبال در استان‌های مختلف از این دوندگان صورت گرفته است.
داوری تصریح کرد: درصدد خواهیم بود با امضای تفاهمنامه‌ای با دولت عراق، سال آینده این مسیر را از نجف آغاز کنیم.
مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی افزود: دوندگان 31شهریور ماه حرکت خود را از شلمچه آغاز و پس از پشت سرگذاردن استان خوزستان رهسپار استان کهکیلویه و بویر احمد میشوند.
وی یادآورشد: این دوندگان پس از گذراندن اقلید فارس به یزد میرسند و پس از آن وارد خراسان رضوی میشوند.
مراسم استقبال از این دوندگان 17 مهرماه همزمان با میلاد عالم آل محمد (ص) امام رضا (ع) در مشهد با حضور خیل عظیمی از مردم و مسئولان استانی برگزار میشود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول