اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه نخست امسال محقق شد؛

پالایش 55 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از پالایش بیش از 55 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه‌های کشور در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

پالایش 55 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه‌های کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی جمشیدی‌دانا یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران با همه توان و ظرفیت خود برای تامین گاز مردم به ویژه در فصل زمستان تلاش می‌کند و از هیچ تلاشی برای این مهم فروگذار نخواهیم کرد.
وی افزود: انجام تعمیرات پیشگیرانه و رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی همواره مورد تاکید قرار دارد و تلاش داریم کمترین وقفه را در تامین گاز مناطق مختلف داشته باشیم.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از انجام 75 درصد تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گاز کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های گسترده مدیران و کارکنان فازها و پالایشگاه‌های گازی کشور، از ابتدای انجام تعمیرات تاکنون 75 درصد این تعمیرات به پایان رسیده است و بقیه نیز در زمان مقرر به پایان خواهد رسید.
جمشیدی‌دانا درباره روند تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گاز کشور یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، فعالیت‌ها‌ی تعمیراتی این بخش از بدنه صنعت گاز کشور براساس برنامه زمانبندی انجام شده و موفقیت‌های بسیار خوبی نیز حاصل شده است.
وی با بیان این که تعمیرات اساسی انجام شده به مرز 75 درصد رسیده، تصریح کرد: همه این تعمیرات با تلاش گروهی تیم‌های عملیاتی در دوره زمانی پیش‌بینی شده و تا قبل از شروع فصل سرد به پایان خواهد رسید.
جمشیدی‌دانا از پالایش بیش از 55 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه‌های کشور در پنج ماه نخست امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا انتهای مردادماه، بیش از 55 میلیارد و 200 میلیون متر مکعب گازطبیعی پالایش و به شبکه سراسری ارسال شده است.
وی از تولید بیش از 339 هزار تن گوگرد خبر داد و افزود: طی پنج ماه نخست امسال بیش از 339 هزار تن گوگرد تولید شده، ضمن اینکه میزان مایعات گازی تولید شده در این دوره زمانی نیز 8 میلیون و 600 هزار متر مکعب بوده است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از تولید 580 هزار تن گاز مایع (ال.پی.جی) در پنج ماه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: با وجود فشردگی تعمیرات اساسی، در این مدت بیش از 580 هزار تن گاز مایع تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 14 درصدی را نشان می‌دهد.
جمشیدی‌دانا بیان داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد رشد و پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در کیفیت و کمیت تولیدات پالایشگاه‌های کشور هستیم و همه برای موفقیت و سربلندی صنعت نفت تلاش دارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول