اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

بخش تعاون عامل برقراری عدالت اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برقراری عدالت اقتصادی در سایه شکل‌گیری بخش تعاون است.

بخش تعاون عامل برقراری عدالت اقتصادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید‌احمد میر‌عمادی ‌در دیدار با کارکنان اداره کل تعاون استان با تبریک هفته تعاون به اقدامات مفید بخش تعاون در سال‌های اخیر اشاره ‌و اظهار کرد: به حمدالله در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی تعاونی‌ها در استان بودیم.
وی با بیان اینکه در اسلام هدف از حکومت برقراری عدالت اقتصادی در بخش‌های مختلف است، افزود: اگر ما بخواهیم عدالت اقتصادی در جامعه شکل بگیرد باید بخش تعاون تقویت شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه اقتصادی را که در دست دولت باشد و مردم در آن نقشی نداشته باشند اقتصادی فلج‌کننده و بیمار دانست و بیان داشت: اقتصاد دولتی و اقتصاد سرمایه‌داری نمی‌توانند تأمین کننده عدالت اقتصادی باشند و تنها عاملی که می‌تواند در برقراری عدالت نقش داشته باشد، بخش تعاون است چرا که در بخش تعاون سرمایه در اختیار همه قرار می‌گیرد و امکانات عادلانه توزیع می‌شوند.
امام جمعه خرم‌آباد یکی از علت‌های اساسی راکد شدن بعضی از تعاونی‌ها را متناسب نبودن آن‌ها با قابلیت‌ها دانست و تصریح کرد: ما باید پیشرفت‌های بخش تعاون استان را با توجه به توانمندی‌های آن مورد ارزیابی قرار دهیم.
میرعمادی با تاکید بر نظارت بر تعاونی‌ها و جلوگیری از شکل‌گیری تعاونی‌های صوری اظهار داشت: ما باید در زمینه کیفیت‌بخشی به تعاونی‌ها گام برداریم و آن‌ها را حمایت و پشتیبانی کنیم.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در رفع موانع و مشکلات پیش روی بخش تعاون کوشا باشند، گفت: باید با شناسایی قابلیت‌ها مشکلات تعاونی‌ها رفع شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه کارکنان اداره کل تعاون را به جذب سرمایه‌گذارها و نیروهای فکری و استفاده از افراد خلاق و صاحب اندیشه در بخش تعاون و تلاش برای رفع بیکاری و اشتغال‌زایی فرا خواند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول