اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف 210 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف 210 کیلوگرم مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف 210 کیلوگرم مواد مخدر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از طریق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی مطلع شدند فردی به‌نام «ر ـ ب» که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در بین استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، کرمان، فارس و تهران فعالیت دارد، درصدد وارد کردن مقادیری مواد مخدر به فارس است.
وی ادامه داد: ماموران با انجام یک سری تحقیقات متوجه شدند این قاچاقچی با استفاده از یک اتوبوس در حال انتقال مواد به استان فارس است که ماموران با استقرار در طول مسیر وی و با همکاری ماموران اعزامی از خراسان رضوی، وی را در محور بندرعباس به شیراز شناسایی و دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی فارس در ادامه بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس 170 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود به همراه مقادیری لباس قاچاق کشف شد.
وی افزود: در خرم‌بید نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از وسایل شخصی دو نفر از مسافران دو اتوبوس به‌نام‌های «ف – خ» و «ع – الف» در مجموع 16 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و هر دو متهم را دستگیر کردند.
سجادیان تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسارگاد نیز در مقابل پلیس راه سعادت شهر از مسافر یک اتوبوس به‌نام «ع – ح» پنج کیلوگرم تریاک کشف و این متهم را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: در لارستان نیز ماموران انتظامی آن شهرستان پس از آنکه به یک پژو 206 مظنون شدند،‌ خودرو را متوقف و در بازرسی از آن دو کیلو و 500 گرم تریاک کشف و راننده خودرو به‌نام «م – ر» را به اتفاق همسرش که سرنشین خودرو بود دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران انتظامی نی ریز در سه عملیات جداگانه از یک خودرو پراید به رانندگی و سرنشینی «ک – ر»، «ش – ع» و «ف – ب» و نیز سه نفر از مسافران دو اتوبوس به‌نام‌های «م –ع»، «س – ن» و «ن – غ» در مجموع شش کیلو و 780 گرم هروئین کشف و متهمان را دستگیر کردند.
وی افزود: در داراب نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در ایست و بازرسی قلاتویه به یک خودرو پژو 405 به رانندگی «الف – پ» و سرنشینی «س – ی» مظنون و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو 9 کیلو و 600 گرم تریاک کشف و هر دو متهم را دستگیر کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول