اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیر کل پایانه‌های استان تهران در گفت‌‌وگو با فارس خبر داد:

نصب دوربین‌های نظارتی در سکو‌های سوار شدن پایانه‌‌های مسافری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل‌ونقل استان تهران از نصب دوربین‌های نظارتی در سکو‌های سوار شدن پایانه‌‌های مسافری خبر داد و گفت: از این پس در راستای مبارزه با قاچاق کالا بر صدور بارنامه‌های شرکت‌های باربری استان تهران نظارت آنلاین داریم.

نصب دوربین‌های نظارتی در سکو‌های سوار شدن پایانه‌‌های مسافری
فرهاد صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اعلام اینکه نصب دوربین در پایانه‌های مسافری انجام می‌شود، اظهار داشت: در فاز اول این پروژه سکوهای سوار کردن مسافر ‌به دوربین تجهیز می‌شوند و تصاویر به صورت آنلاین در مرکز دریافت خواهد شد؛ بدین ترتیب مشاهده می‌‌شود که یک اتوبوس در سوار کردن مسافر و حرکت به موقع به چه طریق عمل می‌کند.
وی ضمن بیان اینکه با نصب این دوربین‌ها تصاویر به صورت آنلاین دریافت می‌شود، خاطرنشان کرد: در فاز اول 10 دوربین در سکوهای سوار شدن مسافر پایانه‌های تهران نصب خواهد شد که شامل پایانه‌های جنوب، شرق، بیهقی و غرب خواهد بود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به اینکه هم‌اکنون تصاویر ترافیک جاده‌ها در محورهای خروجی استان تهران به خوبی دریافت می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر تصویر عوارضی‌های استان تهران به صورت آنلاین در این اداره کل دریافت می شود، اما پس از متمرکز شدن تمامی تصویرها از پایانه‌های بار و مسافر، نگرش آنلاین بر پایانه‌ها دقیق‌تر خواهد بود.

* نظارت آنلاین بر صدور بارنامه‌های شرکت‌های باربری استان تهران

صالحیان با بیان اینکه دریافت بانک اطلاعات شرکت‌های مسافری عملیاتی شده است، اظهار داشت: این امر موجب نظارت هر چه بهتر و دقیق‌تر بر شرکت‌های مسافربری و حمل مسافر خواهد بود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران ادامه داد: همچنین از این پس بارنامه‌هایی که شرکت‌های باربری برای کامیون‌ها صادر می‌کنند به صورت آنلاین در اداره کل پایانه‌های استان تهران مشاهده می‌شود.
صالحیان افزود: این امر برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در استان تهران اجرا شده است که خود نوعی نحوه مبارزه با قاچاق کالا است؛ همچنین نظارت بر بارنامه‌ها افزایش سهم سه درصدی و درآمدهای این اداره کل را به همراه دارد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران خاطرنشان کرد: جلوگیری از تخلف‌ برخی از شرکت‌های باربری، عدم صدور مجوز بار برای کامیون‌های بدون کارت هوشمند و چک کردن کارت هوشمند رانندگان، نحوه اخذ کرایه‌ها و واقعی بودن کرایه‌ها، از دیگر مزایای این دسترسی آنلاین است.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول