اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی مظاهری به تیم ملی بوکس بازگشت

خبرگزاری فارس: بوکسور سابق تیم ملی ایران از رفع کدورت‌ با مسئولان فدراسیون و بازگشتش به تیم ملی خبر داد.

علی مظاهری به تیم ملی بوکس بازگشت
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، علی مظاهری افزود: هفته گذشته در صحبت‌هایی که با ناطق نوری رئیس فدراسیون و مقصودی مدیر تیم‌های ملی داشتم کدورت‌هایی که شاید اگر به بطن‌ آن‌ها میرفتیم چیز خاصی نبود، برطرف شد و قرار شده برای مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک در قزاقستان همراه تیم باشم.
بوکسور سابق تیم ملی ایران با اشاره به اینکه در تیم اعزامی به باکو حضور نخواهد داشت، گفت: دور جدید اردوهای تیم ملی مهر شروع میشود و تیم ملی خود را برای مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک در قزاقستان آماده خواهد کرد.
مظاهری در مورد رفتنش به آلمان و مبارزه در لیگ نیمه حرفه‌ای این کشور اظهار داشت: در سفری که به تهران داشتم، دعوت‌نامه آلمانی‌ها را گرفتم و فکر میکنم دو هفته دیگر زمان داشته باشم تا به آن‌ها نظر نهایی خود را اعلام کنم.
این رقابت‌ها 11 بهمن در آلمان برگزار خواهد شد که به ازای حضور من ماهیانه حقوق پرداخت خواهند کرد، البته پیروزیها هم پاداش خاص خود را دارد.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول