اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت؛

افتتاح ساختمان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: ظهر امروز ساختمان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد.

افتتاح ساختمان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی واقع در خیابان راهنمایی ارومیه، اظهار داشت: این مرکز به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و انتظامی در کنار سایر نهادهای حمایتی فعالیت می‌کند.
احد مهرمند با بیان اینکه در برخورد با جرائم در راستای رفع مشکلات اجتماعی از طریق مشارکت، آموزش همگانی و توانمندسازی شهروندان این مرکز در سال 81 افتتاح شده بود ولی به دلیل نداشتن ساختمان مجزا در داخل ساختمان معاونت اجتماعی فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: با حمایت‌های انجام شده در استان امروز ساختمان مجزا برای این مرکز افتتاح شد.
این مسئول با اشاره به آمار پنج ماه نخست سال جاری در زمینه ارائه خدمات توسط مرکز مشاوره معاونت اجتماعی، خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و 883 مورد پرونده ارجاعی به مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان داشتیم که یک هزار و 381 مورد از آنها منجر به سازش شده است.
مهرمند افزود: در این مدت 2 هزار و 780 پرونده ارجاعی به دفاتر مددکاری کللانتری‌ها داشتیم که از این تعداد نیز یک هزار و 946 مورد منجر به سازش و صلح شده است.
وی از فعالیت 10 مشاور در مرکز مشاوره نیروی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این زمینه در دفاتر مددکاری کلانتری‌ها نیز مشاوران حضور دارند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: دستمزد این مشاوران به کمک استانداری آذربایجان غربی و نیروی انتظامی استان پرداخت می‌شود.
مهرمند با اشاره به ارائه خدمات به مردم در زمینه‌های مشاوره در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: این مشاوره‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.
در حال حاضر مرکز مشاوره نیروی انتظامی آذربایجان غربی با عنوان مرکز مشاوره آرامش در زمینه‌های روانشناسی، مشاوره، مشاوره ازدواج، روان‌سنجی، روان‌شناختی و انتظامی خدمات ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول