اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

فرصت‌طلبان دریاچه ارومیه را وسیله رسیدن با مقاصد خود قرار دادند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شیطنت برخی در دامن زدن به قضیه دریاچه ارومیه گفت: عده‌ای سودجو در آستانه انتخابات با تحریک مردم و با پنهان شدن در پشت آنها درصدد منافع خود هستند در حالی که با این کار خود برای رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب خوراک تهیه میکنند.

فرصت‌طلبان دریاچه ارومیه را وسیله رسیدن با مقاصد خود قرار دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی به منطقه «آقمنار» از توابع بخش مرکزی ملکان اظهار کرد: برخی شکست‌خوردگان در انتخابات درصدد تضعیف دولت خدمتگزار هستند.
وی افزود: یکی از همین افراد در جایی گفته بود اگر پول دو ماه قانون هدفمندکردن یارانه‌ها را به من بدهند با آن پول خط‌های مترو را گسترش میدادم در حالی که دولت با اجرای این قانون درصدد گسترش عدالت و توزیع عادلانه ثروت ملی در بین همه آحاد جامعه است.
بیگی، سفرهای هیئت دولت به استان‌ها و مناطق مختلف کشور را هنر دولت‌های نهم و دهم به منظور لمس و بررسی مویرگی مشکلات مردم در اقصی نقاط کشور دانست و تصریح کرد: تواضع در برابر اراده و خواست مردم از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور است.
وی ادامه داد: از زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تحول اساسی در زندگی و رفاه مردم به وجود آمده است.
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه به پس‌روی آب دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: دریاچه ارومیه برای زیست شمال‌غرب کشور از ارزش بالایی برخوردار است چرا که حیات مردم این مناطق به این دریاچه وابسته است.
وی به برخی حرف و حدیث‌ها در خصوص مشکلات این دریاچه اشاره کرد و افزود: البته این افراد حرف‌های درستی میزنند ولی اراده باطلی دارند.
بیگی اظهار کرد: این افراد درصدد هستند به بهانه نجات دریاچه ارومیه آب سدها را خشک کنند تا کشاورزان با مشکلات بی آبی دست و پنجه نرم کنند.
وی آب را یک ثروت ملی دانست و گفت: اکنون از عسلویه خوزستان گاز به سراسر کشور رفته و همه از فواید آن بهره‌مند شده‌اند آیا خوزستانیها تاکنون گفته‌اند که چرا گازشان به سراسر کشور رفته است.
بیگی، به شیطنت برخی در دامن زدن به قضیه دریاچه ارومیه پرداخت و اظهار کرد: برخیها در آستانه انتخابات و برخی دیگر به خاطر مسائل دیگر عده‌ای را تحریک و با پنهان شدن در پشت آنها درصدد هستند به منافع خود برسند در حالی که با این کار خود دشمنان را خوشحال و برای رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب سوژه درست میکنند.
وی ادامه داد: ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت منتخب خود اعتماد دارند و همچون سه دهه گذشته قول تبلیغاتی و منحرفانه برخیها را نمیخورند. 
بیگی در ادامه استفاده بهینه از آب و به خصوص منابع آب زیرزمینی را خواستار شد و افزود: باید با استفاده درست و بهینه از آب زمینه را برای استفاده همگان از این نعمت خدادادی فراهم کنیم.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به درخواست نماینده مردم ملکان مبنی بر ارتقای دهستان آقمنار به مرکز بخش قول مساعد در پیگیری موضوع از طریق وزارت کشور را داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول