اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی:

جامعه ورزشی نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی گفت: جامعه ورزشی کشور می‌تواند در ترویج فرهنگ رضوی بسیار تاثیرگذار باشد.

جامعه ورزشی نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، افشین داوری در نشست مدیران‌کل تربیت بدنی مسیر جاده ولایت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ولایت و امامت از موضوعات مهمی است که اهالی دین به ویژه کشور ما به شدت آن را پیگیری می‌کند.
وی تلاش در راه گسترش فرهنگ رضوی را وظیفه دینی تمام اقشار جامعه دانست و افزود: جامعه ورزشی کشور باید همگام با جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) ارادت خود را به آن حضرت ابراز کند.
داوری با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان سال گذشته به خیل برگزار کنندگان جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) پیوست، گفت: در همایش دوی استقامت جاده ولایت، دوندگان مسیر ورود آن امام همام از شلمچه تا مشهد را طی طریق می‌کنند. 
مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی ابراز امیداواری کرد: این همایش در دومین سال برگزاری بتواند با تجربیات کسب شده گامی فراتر از سال پیش بردارد و همایشی درخور نام آن حضرت برگزار کند.
وی تصریح کرد: باید با تلاش در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره امام رضا (ع) آن را به یادمانی برای نسل‌های آینده تبدیل کنیم.
داوری اظهار داشت: در راه شناخت خیل گسترده جوانان و نوجوانان با معارف آن امام همام باید تمام سازمان‌ها و نهادهای سطح کشور دست به دست هم داده و از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
 وی ادامه داد: دوندگان این مسیر نیز می‌توانند راویان خوبی برای مردم در بازگو کردن خاطرات و کرامات عنایت شده آن حضرت در طول این مسیر باشند.
در ادامه این نشست نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با تاکید بر استفاده از بسترهای جشنواره در گسترش هرچه بیشتر معارف رضوی گفت: امسال این جشنواره در 31 کشور و 52 نقطه جهان برگزار و 63 برنامه ملی را حمایت میکند.
ناصر نبی‌زاده گفت: خیل کثیری از علاقه‌مندان به آن حضرت با بیش از 150 برنامه دبیرخانه این جشنواره  در داخل و خارج از کشور در ایام دهه کرامت ارادت خود را به ساحت قدسی آن امام همام ابراز می‌نمایند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول