اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میان حزن و اندوه مردم ساوه و زرندیه؛

پیکر نماینده مردم ساوه تشییع شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام حسین اسلامی، نماینده فقید ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی میان حزن و اندوه مردم ساوه و زرندیه برگزار شد.

پیکر نماینده مردم ساوه تشییع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیکر مرحوم اسلامی صبح امروز از مقابل مجلس شورای اسلامی به شهرستان زرندیه منتقل شد که مراسم تشییع جنازه در این شهرستان با حضور برخی از نمایندگان، معاونان استانداری مرکزی، مسئولان محلی، خانواده معظم شهدا و جمع کثیری از مردم زرندیه از مقابل مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان برگزار شد.
‌در این مراسم که با حزن و اندوه مردم قدرشناس شهرستان زرندیه همراه بود بعد از قرائت نماز بر پیکر نماینده مردم ساوه و زرندیه توسط امام جمعه شهرستان زرندیه، پیکر این مرحوم تا میدان شهرداری شهرستان زرندیه تشییع و سپس برای خاکسپاری به محل امامزاده سید علیاصغر ساوه منتقل شد.
بر اساس این گزارش پیکر مرحوم حسین اسلامی بعد از ورود به شهرستان ساوه بر دستان مردم عزادار و داغدار شهرستان ساوه به سمت  امامزاده سید علیاصغر ساوه منتقل شد تا طبق وصیت مرحوم اسلامی در این امامزاده دفن شود.
مرحوم اسلامی روز گذشته دچار نوسان فشار خون و سکته قلبی شد و دار فانی را وداع گفت.
وی که در مجلس هفتم نایب رئیس کمیسیون اصل 90 و در مجلس هشتم سخنگوی این کمیسیون بود، خردادماه جاری دچار کمبود پلاکت خون ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی شد و از حدود سه ماه قبل به دلیل جراحات ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس تحت درمان قرار گرفت و مدتی نیز در بیمارستان‌های داخل و خارج از کشور مشغول درمان بود که در نهایت روز گذشته دچار نوسان فشار خون و سکته قلبی شد و دار فانی را وداع گفت.
مرحوم حسین اسلامی متولد سال 1345 در روستای سرحد از توابع شهرستان ساوه بود.
وی در انتخابات هفتم مجلس از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه وارد خانه ملت شد و در طول دوره فعالیت کاری در مجلس منشا خدمات گسترده و ارزنده‌ای در سطح ملی و حوزه انتخابیه بود و به عنوان نایب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس هفتم انتخاب شد.
وی همچنین در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز شرکت و در سال 1386 با کسب 41 هزار و 634 رای به مجلس هشتم راه یافت و به عنوان سخنگوی کمیسیون اصل 90 انتخاب شد.
مرحوم اسلامی دانشجوی دکترای فلسفه بود و به زبان‌های فرانسه، انگلیسی و عربی آشنایی داشت و قبل از ورود به مجلس ریاست اداره عقیدتی سازمان هوافضا را بر عهده داشت.
 روحش شاد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول