اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای گناباد:

تفکیک جنسیت در مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای لحاظ شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای گناباد گفت: تفکیک جنسیت در مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای لحاظ شد.

تفکیک جنسیت در مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای لحاظ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ابراهیم پارسا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئله امروز جامعه کمبود دانشجو و دانشگاه نیست بلکه با توجه به کمبود نیروی متخصص فارغ‌التحصیل که بتواند در بازار کار، کار عملی انجام دهند.
وی افزود: رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرورش نیروی متخصص و گره‌گشایی در راستای مشکل اشتغال است.
پارسا با بیان اینکه تاسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور یک اتفاق بزرگ علمی است، گفت: این دانشگاه تحول عظیمی را در زمینه اشتغال ایجاد کند.
وی تصریح کرد: طبق مصوبه کمیسیون آموزشی مجلس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در سال 90 تاسیس و آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری واگذار شد.
وی ادامه داد: افزایش اعتبارات عمرانی و سرانه دانشجویی و جذب هیئت علمی از نتایج تاسیس دانشگاه و واگذاری آموزشکده‌ها به وزارت علوم و تحقیقات است.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای با اشاره به امتیازات این دانشگاه گفت: یکی از ویژگی‌های آموزشی این مراکز این است که در کنار علم نظری تسلط کامل به کارهای عملی دارند و دانشجویان از توانمندی‌های خاصی برخوردار می‌شوند.
پارسا تصریح کرد: همچنین این دانشگاه برخی رشته‌هایی را نیز آموزش می‌دهد که ویژه هستند و در هیچ یک از مراکز دانشگاهی دیگر ارائه نمی‌شود.
وی ادامه داد: بحث تفکیک جنسیت از ویژگی‌های دیگری است که در مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای لحاظ شده است.
وی درباره نحوه ورود به این دانشگاه گفت: ورودی‌های مرکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آزمونی جداگانه زیر نظر سازمان سنجش انجام می‌گیرد که این افراد فارغ‌التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول