اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح 'نجات دریاچه ارومیه' با اولویت بررسی میشود؛

فرهمند: کمیسیون کشاورزی مجلس برای حل مشکلات دریاچه ارومیه مصمم است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه طرح 'نجات دریاچه ارومیه' در این کمیسیون با اولویت بررسی خواهد شد، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس برای حل مشکلات دریاچه ارومیه مصمم است.

فرهمند: کمیسیون کشاورزی مجلس برای حل مشکلات دریاچه ارومیه مصمم است
کاظم فرهمند نماینده مردم بافق و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ارجاع طرح نجات دریاچه ارومیه به کمیسیون متبوعش گفت: کمیسیون هنوز بررسیهای اولیه این طرح را آغاز نکرده است چرا که در حال حاضر 4 طرح یک فوریتی در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

وی در این باره افزود: پس از اتمام بررسی طرح‌های یک فوریتی، کمیسیون طرح نجات دریاچه ارومیه را با اولویت بررسی خواهد کرد و به نظر میرسد که ما از اوایل مهر ماه وارد شور بررسی جزئیات طرح در کمیسیون کشاورزی شویم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، مسائل مالی و تأمین اعتبار را مهمترین و مشکل‌ترین بخش از طرح نجات دریاچه ارومیه دانست و در عین حال تأکید کرد که کمیسیون متبوعش نسبت به مسئله دریاچه ارومیه بیتفاوت نیست و با دقت این طرح را مورد بررسی قرار خواهد داد.

فرهمند در پایان اظهار داشت: کمیسیون کشاورزی مشکلات دریاچه ارومیه را مشکلاتی در سطح ملی میداند لذا برای حل مشکلات دریاچه مصمم است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول