اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از عید سعید فطر تاکنون به وقوع پیوست؛

6 کشته و 10 زخمی در جاده‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان اصفهان گفت: از روز عید فطر تاکنون در حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان بر اساس حوادث ترافیکی 6 نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند.

6 کشته و 10 زخمی در جاده‌های اصفهان
علی نیکبخت دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و موج دوم سفرهای تابستانی که از روز عید سعید فطر تاکنون آغاز شده، محورهای استان شلوغ‌تر از روزهای پیش از آن شده است.
وی افزود: ترافیک در محورهای اصفهان ـ تهران و اصفهان ـ شیراز در ایام تعطیلی عید فطر سنگین بود، اما در حال حاضر وضعیت آرامی را دارد و ما شاهد افزایش 30 درصدی حجم ترافیک طی روزهای اخیر در تمام جاده‌های استان اصفهان بوده‌ایم.
فرمانده پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه پلیس از تمام نیروها و امکانات خود برای برقراری امنیت و رعایت قوانین در جاده‌های استان اصفهان استفاده کرده است، ادامه داد: نیروهای پلیس در قالب 120 تیم سه نفره به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند و این تعداد نیرو جدای از نیروهای مستقر پلیس در پاسگاه‌ها، کانکس‌ها و محل‌های استقرار دائمی است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بر اساس اعلام فرمانده پلیس‌راه کشور از روز سه‌شنبه تا جمعه گذشته 720 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌های کشور کشته و زخمی شدند، چه تعداد از این افراد در جاده‌های استان اصفهان جان باختند، اظهار داشت: از عید فطر تاکنون جاده‌های استان اصفهان با سلامت نسبی سفر روبه‌رو بوده است و تاکنون شش نفر در اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان در این مدت کشته شدند که این آمار در مقایسه با آمار تلفات عید فطر سال گذشته 10درصد کاهش نشان می‌دهد.
نیکبخت در مورد تعداد زخمی‌ها گفت: از روز عید فطر تاکنون 10 نفر در حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان زخمی شدند.
وی در مورد علت تصادفات جاده‌ای در این مدت بیان داشت: توجه نداشتن به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی علت اصلی حوادث جاده‌ای استان در چند روز اخیر بوده است.
فرمانده پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس استانی ابتکار جدیدی را برای مسافران تابستانی در جاده‌های استان پیش گرفته و بنرهای اطلاع‌رسانی را برای رفاه حال مسافران در جاده‌ها نصب کرده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول