اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اشتیاق جوانان به ورزش نمود توانمندی آنهاست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ‌اشتیاق جوانان اردبیل به ورزش نمود توانمندی آنها در رشته‌های مختلف است.

اشتیاق جوانان به ورزش نمود توانمندی آنهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در مراسم تجلیل از تیم‌های مسابقات فوتسال جام رمضان در اردبیل اظهار داشت: ‌علیرغم کمبود امکانات و زیر‌ساخت‌ها در حوزه ورزش اشتیاق و علاقمندی جوانان اردبیلی به امر ورزش نشان می‌دهد که این استان می‌تواند به قطب قهرمانی رشته‌های مختلف تبدیل شود.
وی با ابراز خرسندی از حضور در بین ورزشکاران استان اردبیل در روز پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل یادآور شد: به عنوان یک علاقمند و دوستدار ورزشکاران مسابقات و رقابت‌های مختلف ورزشی را در سطح استانی و منطقه‌ای و کشوری تعقیب می‌کنم و اعتقاد دارم توان و استعداد ورزشی استان و ورزشکاران ما به مراتب بالاتر از شرایط کنونی است.
استاندار اردبیل توسعه ورزش استان را نیازمند رسیدگی  و تامین زیر‌ساخ‌های لازم همراه با دلسوزی و جذب سرمایه‌گذاری‌های لازم اعلام کرد و افزود: حضور تیم‌های ورزشی این استان در لیگ‌های کشوری و کسب افتخارات در سال‌‌های اخیر نشان می‌دهد که ورزش در این استان نه تنها در حوزه کمی بلکه در حوزه کیفی نیز افزایش یافته و با حمایت دولت خدمتگزار این توسعه بیش از گذشته تقویت شده و رونق می‌گیرد.
وی یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان را وجود آب و هوا و ارتفاع مناسب برای حضور تمرینی تیم‌ها اعلام کرد و بیان داشت: ما دو شهر سرعین و نیر را با توجه به حضور تیم‌های مختلف ورزشی از کشورمان مناسب برای احداث کمپ تیم‌های ملی می‌دانیم چرا که معتقدیم احداث این کمپ و توسعه ابعاد مختلف آن علاوه بر رونق اقتصادی و اشتغال بستر‌ساز توسعه ورزش استان در رشته‌های مختلف می‌شود.
استاندار اردبیل یادآور شد: در این زمینه زمین مورد نیاز نیز در شهر سرعین پیش‌بینی شده و اختصاص یافته تا با جذب سرمایه‌گذاران بتوانیم کمپ تیم‌های ملی و باشگاهی را در رشته‌های مختلف ایجاد کنیم.
وی توسعه واقعی ورزش استان را نیازمند مشارکت بخش خصوصی و جذب اسپانسر‌های مالی اعلام کرد و افزود:‌اردبیل با داشتن آب و هوای مناسب، زمین چمن مطلوب، ارتفاع و سایر مزیت‌ها همچنان آماده میزبانی از تیم‌های برتر فوتبال و دیگر رشته‌هاست تا با حضور در این منطقه بتوانند کارهای آماده‌سازی خود را انجام دهند.
صابری حضور هزاران جوان مشتاق به فوتسال را در سالن 6 هزار نفری رضازاده در شب‌های رمضان معنادار توصیف کرد و بیان داشت:‌ما از حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌های کشوری حمایت می‌کنیم و معتقدیم این حق اردبیل است که تیمی قدر با اسپانسر مالی مناسب در لیگ کشور داشته باشیم.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد: با توجه به علاقمندی فرماندار ورزش دوست اردبیل در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی انتظار داریم جایگاه ورزش استان در سطح ملی به رفعت واقعی برسد.
در این مراسم از تیم‌های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول