اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهردار منطقه 7 خبرداد

مناسب‌سازی خیابان مفتح برای معلولین و جانبازان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هفت گفت: در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) پیاده‌رو‌های خیابان مفتح برای معلولین و جانبازان مناسب سازی میشود.

مناسب‌سازی خیابان مفتح برای معلولین و جانبازان
به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا میرزایی فلاح با اعلام این خبر گفت: بیشترین حجم پیاده رو سازی منطقه در خیابان شریعتی(سید خندان تا پیچ شمیران) در دو فاز اجرا شده است که حجم عملیات اجرایی آن به مساحت 30 هزار متر مربع است ضمن اینکه عملیات نهرسازی به طول هفت هزارو 200 متر طول در ضلع شرق و غرب این خیابان اجرا شد.

شهردار منطقه هفت، ادامه داد: پیاده‌روسازی خیابان مفتح جهت معلولین و جانبازان شامل هزار مترمربع سنگ و دو هزار و 500 مترمربع کفپوش بتنی به دلیل خوردگی و شن نما شدن سطح پیاده روی قبلی و اجرای 600 متر کانیو جانبی و400 متر نهر سرپوشیده و 150 متر لوله گذاری به دلیل حذف نهر فرسوده قدیمی و افزایش سطح معبر پیاده رو از دیگر اقدامات در این بخش است.

وی اجرای 14 هزارو 500 مترمربع پیاده روسازی در هزارو 800 مترطول ضلع شرق و غرب از انقلاب تا میدان بهارشیراز همراه با مناسب سازی برای معلولین و جانبازان را از دیگر اقدمات منطقه در این بخش برشمرد.

میرزایی فلاح ،پیاده روسازی خیابان امجدی منش به متراژ هزارو 150مترمربع در ضلع شرق و غرب شامل پیاده روسازی ومناسب سازی جهت معلولین وجانبازان، پیاده‌رو سازی خیابان سمیه به متراژچهار هزار و 600 مترمربع پیاده‌رو سازی در 580 مترطول در ضلع شمال و جنوب و پیاده روسازی خیابان هویزه به متراژ سه هزار مترمربع در ضلع شمال و جنوب از خیابان شریعتی تا خیابان سهروردی را ازدیگر اقدمات منطقه برشمرد.

وی پیاده روسازی حاشیه‌های شرق و غرب بزرگراه صیاد شیرازی به متراژ 6 هزارو 550 مترمربع آسفالت در حاشیه بزرگراه شهید صیادشیرازی و 3 هزارو 500 متر پیاده‌رو سازی و مناسب سازی از خیابان کاج تا شیخ صفی در دو طرف و احداث بوستان و محوطه سازی و زمین ورزشی روباز به مساحت 2 هزارو 300 متر مربع در حاشیه بزرگراه صیاد تقاطع کوچه 48 را دیگر اقدام منطقه برشمرد.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول