اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر؛

فرهنگیان کردستانی 152 رتبه برتر کسب کردند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی با کسب 152 رتبه برتر کشوری مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر ریاست ‌جمهوری افتخار دیگری برای این استان فرهنگی آفریدند.

فرهنگیان کردستانی 152 رتبه برتر کسب کردند
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در بیست و نهمین جشنواره فرهنگی هنری پرسش مهر دانش‌آموزان کردستانی 152 رتبه برتر کشور را در مسابقات سرود، هنرهای تجسمی، فیلم، نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای و مسابقات ادبی کسب نمودند.
خسرو ساکی گفت: از این تعداد 138 رتبه برتر در بخش دانش‌آموزی و 14 رتبه برتر نیز در بخش فرهنگیان است.
به گفته وی در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان کردستانی با کسب 39 رتبه برتر کشوری سرود و نمایش در بخش دختران و پسران، شش رتبه برتر کشوری در هنرهای تجسمی، هشت رتبه برتر کشوری در بخش نمایش عروسکی، 10 رتبه برتر در نمایش صحنه‌ای، چهار رتبه برتر در بخش ادبی و 71 رتبه در بخش فیلم افتخار آفریدند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز تعداد 14 رتبه برتر کشوری توسط فرهنگیان استان کسب شد.
ساکی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فرهنگی و هنری همه ساله با شیوه خاصی با حضور گرم و چشمگیر این قشر آینده‌ساز برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر این باوریم که در نظام تعلیم و تربیت کشور تمام ابعاد وجودی و شخصیتی دانش‌آموزان باید رشد کند و این مسابقات می‌تواند زمینه‌ساز ظهور و بروز جنبه‌های شخصیتی دانش‌آموزان باشد.
انتهای پیام/صا30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول