اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

دبیر دومین جشنواره ورزشی وقف خبر داد

برگزاری دومین جشنواره ورزشی وقف با رقابت 800 ورزشکار از 14 شهریور

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره ورزشی وقف با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ورزشی وقف با رقابت 800 ورزشکار از دوشنبه 14 شهریور گفت: امسال 807 شرکت کننده مرد و زن در دومین جشنواره ورزشی وقف در 11رشته با یکدیگر به رقابت میپردازند.

برگزاری دومین جشنواره ورزشی وقف با رقابت 800 ورزشکار از 14 شهریور
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف، سید محمود موسوی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از 14 شهریور در استان اصفهان آغاز میشود، گفت: تیم‌های برگزار کننده مسابقات به صورت همزمان 14شهریور وارد استان میشوند.

وی در ادامه افزود: مراسم افتتاحیه سه‌شنبه 15شهریور ماه است که در گلزار شهدای استان اصفهان برگزار میشود؛ در این مراسم 3 برنامه تدارک دیده شده است که شامل برنامه باستانی کاران و ووشوکاران استان اصفهان، تجدید میثاق با شهدا و سخنرانی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان، مدیر کل اوقاف استان اصفهان و استاندار اصفهان از جمله برنامه‌های این مراسم است.

دبیر دومین جشنواره ورزشی وقف نمایش کلیپ پشت صحنه مراحل برگزاری مسابقات و رژه تیم‌های شرکت‌کننده را از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقات از داوران هیئت‌های داوری استانی استفاده شده تا مسابقات در سطح استاندارد ملی برگزار شود.

موسوی افزود: بعد از برگزاری مسابقات برای هر تیم برنامه‌های جنبی از قبیل بازدید از اماکن گردشگری و فرهنگی اصفهان مانند بازدید از مسجد امام (ره) عالی قاپو و منارجنبان درنظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: تشکیل کمیته بازرسی یکی از اقدامات جدید این جشنواره است که در نظر دارد تمام جوانب این جشنواره را از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار دهد.

دبیر دومین جشنواره ورزشی وقف با اشاره به میهمانان مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی وقف عنوان کرد: نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف حجت‌الاسلام علی محمدی، استاندار اصفهان، وزیر ورزش و جوانان، اعضای فراکسیون ورزش و نمایندگان مجلس استان و رؤسای فدراسیون‌هایی که مسابقات آنها در جشنواره در نظر گرفته شده است از مدعوین این جشنواره هستند.

شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی در 2 رشته تفنگ بادی، تپانچه، شنا، آمادگی جسمانی و 2 میدانی به رقابت میپردازند.
انتهایپیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول