اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر‌عامل رستوران گردان برج میلاد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با فارس خبر داد

عرضه بستنی طلای 400 هزار تومانی از هفته آینده در برج میلاد

خبرگزاری فارس: انتشار خبر سرو غذای 168 هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و مدیر‌عامل رستوران گردان برج میلاد نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از عرضه بستنی طلای 400 هزار تومانی در این برج خبر داد.

عرضه بستنی طلای 400 هزار تومانی از هفته آینده در برج میلاد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، تصور کنید نوکیسه‌ها و آقازاده‌های بنز و بی.ام.و ‌سوار را که در طبقه فوقاتی برج میلاد بستنی طلا نوش جان می‌کنند و در پایین برج مردم عادی شهر در بوفه‌های معمولی رستوران‌ها در حال خوردن بستنی‌های ساده با قیمت نازل هستند.

شهرداری تهران رستوران گردان برج میلاد را به بخش خصوصی اجاره داده است و سرو غذا‌های فوق العاده گران در این مکان رکورد همه‌ رستوران‌های مجلل و گران‌قیمت را شکسته‌ است.

برج میلاد نام آسمان‌خراشی با ارتفاع 435 متر است که در شمال غربی تهران واقع شده است. این برج با 13 هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برجهای دنیا مقام نخست را دارد. این سازه به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت به شمار می‌آید.

ساخت این برج بیش از 11 سال به طول انجامید. این سازه عظیم با بودجه شهرداری تهران که از پول مردم تأمین می‌شود، ساخته و آماده بهره‌برداری شد.

با قدری جست‌و‌جو در گوشه و کنار این شهر غول پیکر، خانواده‌هایی را می‌یابید که به نان شب هم محتاج‌اند و در گوشه دیگر شهر در ارتفاع 276 متری در رستورانی گردان و مجلل بستنی با روکش طلای خوراکی به قیمت 400 هزار تومان سرو می‌شود.

رستوران گردان برج میلاد به گفته مطهر‌نژاد مدیر عامل برج میلاد مخصوص عده‌ای خاص از افراد است و قرار نیست تمام مردم  قادر به استفاده از آن باشند.

چگونگی سرو بستنی طلا نیز خواندنی است:

تقی گل‌رخسار مسئول رستوران گردان برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سرو بستنی طلای حدوداً 400 هزار تومانی از هفته آینده در رستوران گردان برج میلاد آغاز می‌شود، گفت: باید بخشی از ظروف این بستنی را از خارج وارد کنیم.

وی در ادامه می‌گوید: با توجه به افزایش نرخ طلا، این بستنی نیز با قیمت بالا‌تر عرضه خواهد شد.

به گفته گل‌رخسار، 2 گرم و 30 سوت طلای خوراکی در این بستنی استفاده می‌شود؛ البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد کشور کنیم.

وی درباره طلای خوراکی می‌گوید: این طلا به‌صورت پودر و برگه است و در کشور از هر دوی آن استفاده خواهیم کرد.

مسئول رستوران گردان برج میلاد با بیان اینکه در سایر کشورها از پودر طلا استفاده می‌شده است، به خبرنگار فارس گفت: ایران دومین کشوری است که از برگه طلا استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند بستنی طلا میل کنند، باید از یک روز قبل سفارش دهند، گفت: تهیه این بستنی یک روز طول می‌کشد.

به گزارش فارس، به باور برخی کارشناسان امور اجتماعی، استفاده از این برج فقط مخصوص اعیان و اشراف‌زاده‌هاست و افراد معمولی حتی یک‌بار هم نمی‌توانند از این رستوران استفاده کنند؛ این در حالی است که هزینه ساخت میلیاردی این برج را مردم پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول