اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با فارس:

تقلای رسانه‌های بیگانه برای سوءاستفاده از موضوع دریاچه ارومیه ره به جایی نمی برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: مسئله دریاچه ارومیه یک مسئله داخلی است، ولی رسانه‌های بیگانه میخواهند این موضوع را به یک مسئله امنیتی تبدیل کنند.

تقلای رسانه‌های بیگانه برای سوءاستفاده از موضوع دریاچه ارومیه ره به جایی نمی برد
جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مسئله دریاچه ارومیه یک مسئله داخلی است، اظهار داشت: در موضوع دریاچه ارومیه یک مسئله زیست محیطی رخ داده که این مسئله ناشی از شرایط جغرافیایی و کمبود بارندگی است.

وی افزود: مسئله خشک شدن دریاچه ارومیه این نگرانی را در بین علاقمندان به محیط زیست و مردم منطقه ایجاد کرد که دریاچه ارومیه خشک نشود.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه بحث‌های مختلف کارشناسی برای نجات دریاچه ارومیه انجام شده، ادامه داد: در مجلس هم طرحی دو فوریتی در رابطه با دریاچه ارومیه مطرح شده که البته نمایندگان با دو فوریت آن مخالفت کردند ولی این موضوع هم اکنون در کمیسیون تخصصی در حال پیگیری است.

وی طرح‌های ارائه شده برای نجات دریاچه ارومیه را طرح‌های هزینه‌بر و زمان‌بر عنوان کرد و گفت: مسئولان و نمایندگان مردم ارومیه در حال پیگیری این موضوع هستند.

جهانگیرزاده در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: روز گذشته عده معدودی با هدایت رسانه‌های بیگانه وارد صحنه شدند تا از مسئله دریاچه ارومیه سوء استفاده و این موضوع را به یک چالش امنیتی تبدیل کنند اما این عده باید بدانند همانطور که عموم مردم نگران دریاچه ارومیه هستند نگران رفتارهای ضد امنیتی هم هستند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه امنیتی کردن موضوع دریاچه ارومیه پیگیری این مسئله را دچار مشکل خواهد کرد، افزود: روز گذشته نشانه‌های هدایت رسانه‌های بیگانه و استکباری در ارومیه دیده میشد؛ ولی نیروهای امنیتی با هوشیاری توانستند قضایا را حل و فصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روز عید فطر هم امام جمعه و هم نمایندگان مجلس موضوع دریاچه ارومیه را مطرح کردند و مردم منطقه هم به خوبی به مسائل واقفند ولی عده‌ معدودی وجود دارند که همواره در صدد سوء استفاده از مسائل و تبدیل آن به چالش امنیتی در کشور هستند.

جهانگیرزاده ضمن محکوم کردن دخالت‌ رسانه‌های بیگانه در مسئله دریاچه ارومیه اظهار داشت: مسئله دریاچه ارومیه یک مسئله داخلی است، ولی رسانه‌های بیگانه میخواهند این موضوع را به یک موضوع امنیتی تبدیل کنند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه چنین رفتارهایی عموم مردم را متاثر میکند، افزود: قطعا امنیتی کردن موضوع دریاچه ارومیه مورد پذیرش نظام و مردم نخواهد بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول