اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

نهادهای فرهنگی از همکاری تمام مجموعه‌ها بهره گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: هر نهاد فرهنگی باید برای اعتلای امور باید از همکاری تمام این مجموعه‌ها بهره گیرد.

نهادهای فرهنگی از همکاری تمام مجموعه‌ها بهره گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، محمود چمنی در تشریح وضعیت فرهنگی شهر تبریز ضمن ابراز رضایت از تلاش‌های صورت گرفته توسط نهادها و سازمان‌های متولی امور فرهنگی شهر تبریز، تلاش برای بسط و گسترش هر چه بیشتر این اقدامات را خواستار شد.
فرماندار تبریز افزود: شکوفایی و رونق فرهنگی و اعتقادی بی‌شک نتیجه همکاری متولیان امر، عالمان، نخبگان، هنرمندان و عموم شهروندان است و به همین دلیل هر نهاد فرهنگی باید برای اعتلای امور باید از همکاری تمام این مجموعه‌ها بهره بگیرد.
چمنی با اشاره به صبغه فرهنگی و دینی شهر تبریز از این شهر به عنوان یکی از افتخارات مسلم حوزه فرهنگ و اعتقاد نام برد.
وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اخیر در سطح شهر تبریز گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان نهادی فرهنگ‌مدار که با شهروندان ارتباطی تنگاتنگ قرار دارد به خوبی توانسته است مشارکت و همکاری نهادها و گروه‌های مختلف مردم و هنرمندان را به خود جلب کند.
چمنی افزود: امیدواریم این فعالیت‌ها تا روزی که نام تبریز در جایگاه حقیقی و ارزشمند خود که جایگاهی قرین فرهنگ، دین، اعتقاد، خودباوری و سازندگی است قرار گیرد، استمرار داشته باشد و موجب سربلندی همگان شود.
فرماندار تبریز در ادامه مدیریت فرهنگ‌محور و آشنا با مسائل فرهنگی و حوزه دفاع مقدس و نیز بهره‌گیری از نیروی جوان و پویا را از جمله عوامل موفقیت اقدامات مدیریت سازمان فرهنکی هنری شهرداری تبریز برشمرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول