اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختصاصی/ معاون مشارکت‌های مردمی امداد با اشاره به رشد 30 درصدی فطریه:

6 میلیارد تومان آمار اولیه فطریه و کفاره است

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به رشد 30 درصدی فطریه و کفاره در سال جاری گفت: بیش از 6 میلیارد تومان آمار اولیه جمع‌آوری شده فطریه و کفاره در کشور است.

6 میلیارد تومان آمار اولیه فطریه و کفاره است
سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به اینکه در روز عید فطر در تمامی میادین، مساجد و مصلاها، صندوق‌های کمیته امداد به طور گسترده آماده جمع‌آوری فطریه و کفاره مردم بودند، اظهار داشت: امسال رشد خوبی در حوزه جمع‌آوری فطریه و کفاره نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی تصریح کرد: امسال بیش از 30 درصد آمار کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و این در حالی است که این آمار اولیه بوده است و امکان افزایش رقم فطریه و کفاره وجود دارد.

ستاری بیان داشت: با هماهنگی و همکاری ائمه جماعات مساجد و هیئت امناء قرار براین شده است که فطریه و کفاره جمع‌آوری شده به سرعت در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری کارمندان امداد تا اواسط شهریور ماه آمار نهایی فطریه و کفاره جمع‌آوری شده در سال جاری اعلام خواهد شد.

وی از رشد کمک‌های مردمی به مردم سومالی خبر داد و گفت: در روز عیدفطر صندوق‌هایی نیز برای کمک به مردم سومالی تهیه شده بود که خوشبختانه آمار کمک‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

ستاری ادامه داد: تمامی ادارات و مراکز کمیته امداد آمادگی جمع آوری کمک‌ها برای مردم سومالی است به طوری که نیکوکاران و خیرین می‌توانند از طرق مختلف کمک‌های خود را اهدا کنند.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول