اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

دور جدید دورکاری با تدوین ساختار جدید وزارتخانه از یک ماه دیگر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به بازبینی و مهندسی مجدد در ساختار وزارتخانه و تدوین وظایف، دور جدید دورکاری تا یک ماه دیگر شروع می‌شود.

دور جدید دورکاری با تدوین ساختار جدید وزارتخانه از یک ماه دیگر
امیر احمدی زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به دورکاری کارمندان وزارت کار سابق، اظهارداشت: در گذشته بسیاری از کارمندان این وزارتخانه دور کار بودند اما با توجه به ادغام سه وزارتخانه و تعیین تکلیف ساختار و مسائل مدیریتی دورکاران به محل کار خود بازگشتند.
وی ادامه داد: دورکاری در وزارت جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی لغو نخواهد شد و در حال حاضر به علت برخی تغییرات موجود در سطح وزارتخانه متوقف شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نیروهای دورکار در دور جدید ساماندهی خواهند شد،‌ تصریح کرد: دورکاری در شرایط جدید متفاوت خواهد بود و پس از ساماندهی اجرایی خواهد شد.
احمدی زرندی تاکید کرد: در حال حاضر بازبینی و مهندسی مجدد در برخی امور و نیز ساختار وزارتخانه انجام می شود و نیروهای دورکار فراخوان شدند تا با همفکری و برنامه ریزی دقیق مجموعه وظایف و فعالیت‌های معاونت های مربوطه احصاء شود.
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آغاز دور جدید دورکاری کارمندان این وزارتخانه بیان داشت: به طور کامل وظایف و مباحث مربوط به این موضوع استخراج نشده و حداقل یک ماه دیگر دور جدید دورکاری شروع خواهد شد.
وی تاکید کرد: طبیعتا تغییراتی در سطح دورکاری کارمندان ایجاد خواهد شد که در آینده مشخص می‌شود.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول