اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی به فارس خبر داد:

برگزاری کارگاه علم تمرین ویژه مربیان کشتی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری کارگاه علم تمرین ویژه مربیان این رشته ورزشی در قم خبر داد.

برگزاری کارگاه علم تمرین ویژه مربیان کشتی
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در این خصوص اظهار داشت: هیئت کشتی در راستای توسعه امر آموزش در بین نیروهای فعال این هیئت به ویژه در بخش مربیان اقدام به برگزاری کارگاه آموزش علم تمرین ویژه مربیان کشتی قم کرد و این کارگاه به مدت سه روز برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه که دکتر محمد کریمی، کارشناس تربیت بدنی مسئولیت آموزش آن را بر عهده داشت، 25 نفر از مربیان کشتی قم حضور داشتند که به صورت تئوری آموزش‌های لازم در این خصوص را فرا گرفتند.
رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه به باخت کشتی‌گیران قمی مقابل هیئت کردستان در کشتی آزاد منطقه‌ای کشور اشاره کرد و بیان داشت: کشتی‌گیران قمی در مسابقات رشته کشتی آزاد لیگ منطقه‌ای قهرمانی کشور برابر هیئت کشتی استان کردستان تن به شکست دادند.
وی عنوان کرد: در این مسابقه که به میزبانی هیئت کردستان و از هفته نخست مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد قهرمانی کشور برگزار شد، کشتی‌گیران آزاد‌کار کردستانی موفق شدند تیم آزاد هیئت کشتی استان قم را با حساب پنج بر سه شکست دهند.
حلوایی همچنین به ناکامی کشتی‌گیران قمی در لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه لیگ منطقه از سطح بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: کشتی‌گیران قمی در مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی کشور مقابل حریفان خود ناکام ماندند.
وی بیان کرد: در مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی جوانان کشور، تیم کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان صدرا سیستم قم در مجموع دو هفته رقابت در رده سنی نوجوانان به چهار پیروزی و چهار باخت دست یافت و تیم کشتی فرنگی جوانان صدرا سیستم نیز مقابل حریف خود به سه پیروزی و پنج باخت رسید.
رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از میزبانی قم در مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی کشور خبر داد و عنوان کرد: این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در هفته آغازین مهر ماه در قم برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شرایط برگزاری مطلوب این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور در قم فراهم است و در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تلاش هستیم این مسابقات به بهترین نحو ممکن در قم با شرکت برترین‌های کشور به انجام برسد.
حلوایی با اشاره به تدارک کشتی‌گیران قمی برای حضور در این مسابقات و کسب افتخار خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران آماده و سرحالی از قم نیز در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد تا توانمندی کشتی قم در رشته ‌فرنگی را بیش از پیش به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول