اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنایع پایه ونزوئلا:

ایران بر کشاورزی ونزوئلا تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنایع پایه ونزوئلا گفت: ایران نقش اساسی در کشاورزی کشور ونزئلا دارد.

ایران بر کشاورزی ونزوئلا تاثیرگذار است
هایده وانسلیوا در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز تصریح کرد: به دلیل وجود کارخانه تولیدی تراکتورسازی ایران (ونیران) در ونزوئلا این مجموعه نقش اساسی در کشاورزی این کشور دارد که یکی از صنایع پایه و تاثیرگذار در دنیا محسوب می‌شود.
وی افزود: ونزوئلا دارای 24 استان، 335 شهر که هر شهر دارای تعداد متعددی شورای مشورتی است که دارای پروژه‌های متنوع در بخش کشاورزی هستند که م‌یتوان از این شوراها برای توسعه کشاورزی و شرکت ونیران استفاده کرد.
معاون وزیر صنایع پایه کشور ونزوئلا اضافه کرد: شرکت ونیران حاصل توافق مشترک دولت‌های ایران و ونزوئلا بوده که باید در زمینه پیشرفت و افزایش تولید و فروش این مجموعه تلاش صورت گیرد تا زمینه‌ساز ارتقای روابط بین دو ملت نه تنها از نظر صنعتی بلکه از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... باشد.
وانسلیوا با اشاره به کیفیت محصولات تولیدی تراکتورسازی ایران گفت: کنترل کیفی متعدد و در بخش‌های متفاوت تولیدی در یک دستگاه تراکتور و انجام کنترل نهایی قابلیت انکارناپذیر است که مشتریان را راغب به خرید این برند می‌کند.
وی همچنین حس مالکیت تک تک کارکنان مجموعه تراکتورسازی را نیز با اهیمت و قابل توجه شمرد و گفت: وقتی افراد از نوک هرم تا پایین‌ترین سطح هرم تولیدی این احساس را دارند پس در زمینه ارتقا و پیشرفت تلاش خواهند کرد و خود را در این زمینه مسئول خواهند دانست و در نتیجه این احساس مسئولیت باعث موفقیت خواهد شد.
نماینده سهامداران ونزوئلا در شرکت ونیران، زیرساخت‌های قوی فنی و علمی این مجموعه را مهم دانست و تصریح کرد: این ویژگی‌ها باعث حضور تراکتور ایرانی در کشور ونزوئلا است.
هیئت ونزوئلایی متشکل از معاون وزیر صنایع پایه کشور ونزوئلا، اعضای هیئت مدیره و ... به منظور گفت‌وگو با مدیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران برای افزایش تولید، فروش و آشنایی نزدیک با مراحل تولیدی خط تولید در ایران از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از جمله علاوه برخط تولید ساخت تراکتور از کارخانه‌های موتورسازان و ریخته‌گری نیز دیدن کردند.
قابل ذکر است خط تولید تراکتور در کشور ونزوئلا در سال 2005 با 2 هزار و 500 دستگاه ظرفیت تولید و اشتغالزایی 120 نفر افتتاح شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول