اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری:

گلف چهارمحال و بختیاری زمین چمن ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری گفت: قطعه زمینی برای آماده‌سازی و کاشت چمن در اختیار این هیئت قرار گرفته اما به علت مشکلات مالی هنوز تکمیل و به‌ بهره‌برداری نرسیده است.

گلف چهارمحال و بختیاری زمین چمن ندارد
داریوش رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به‌ عمل آمده تیم گلف این استان در نخستین حضور خود در مسابقات سوپر لیگ کشور، 26 شهریور ماه جاری مهمان تیم گلف اصفهان خواهد بود.
وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای حضور در نخستین تجربه حضور در این مسابقات تمرینات بسیار منظمی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: هم‌اکنون این تیم از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد.
رنجبر نداشتن زمین گلف را مهم‌ترین مشکل این هیئت برشمرد و گفت: نبود اسپانسر از دیگر مشکلات فراروی حال حاضر این هیئت به‎ شمار می‎رود.
رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه کنتاکت زمانی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور گفت: تیم گلف این استان در هفته نخست این مسابقات به مصاف و رویارویی با تیم گلف اصفهان خواهد رفت و در دور برگشت به علت در اختیار نداشتن زمین چمن در تهران دیدار برگشت با تیم گلف اصفهان را برگزار خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه گلف ورزشی نشاط آور برای تمام سنین است، گفت: ورزش گلف را می‌توان یکی از بهترین ورزش‌های حاضر دانست چراکه لازمه آن انجام حرکات بدنی مناسب و به‌ دور از هرگونه آسیب‌هایی است که در برخی ورزش‌ها رخ می‌دهد.
رنجبر خاطرنشان کرد: گلف یکی از بازی‎های فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به ‌وسیله چوب‌های گوناگون ویژه‌ای توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می‎اندازند.
رنجبر با اشاره به ویژگی‌های بازی گلف گفت: زمین گلف حدود 30 یا 40 هزار مترمربع وسعت دارد، برای بازی گلف کفش ویژه میخ‌داری نیاز است تا به هنگام ضربه زدن پای بازیکن نچرخد، لباس گلف هم برای راحتی حرکت بدن و از جنس مخصوص درست شده است.
وی با بیان اینکه هر بازی گلف بین چهار تا پنج ساعت طول می‌کشد، گفت: گلف دارای قوانین خاصی است از جمله اینکه ضربه زدن از روی تی صورت میگیرد، به طوریکه تی را باید بین دو نشانگر تی قرار داده و تی را حداکثر در فاصله‌ای به طول دو کلاب پشت خط جلویی نشانگرهای تی قرار و ضربه می‌زنند.
رنجبر با بیان اینکه در جریان بازی توپ را از همان جایی که افتاده است باید بازی کرد، گفت: توپ باید کاملا ضربه بخورد و نباید فشرده و یا برداشته شود چراکه در صورت تماس، دو ضربه جریمه دریافت می‌کنید.
مسابقات سوپرلیگ گلف با حضور 10 تیم از تاریخ 26 شهریور ماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول