اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

تضمین امنیت دانش‌آموزان ورزشکار با برنامه‌ریزی مناسب

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: در بحث ورزش و در رشته‌های مختلف باید دانش‌آموزان بیمه شوند و از طرفی باید امنیت دانش‌آموزان ورزشکار نیز تضمین شود.

تضمین امنیت دانش‌آموزان ورزشکار با برنامه‌ریزی مناسب
سید‌کاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه دولت و مجلس برای توسعه ورزش دانش‌آموزی گام‌های خوبی را برداشته‌اند، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته فراکسیون ورزش مجلس وارد عمل شد و اعتبارات لازم برای توسعه ورزش دانش‌آموزی را به 10 برابر رساند که خوشبختانه در این زمینه وزارت آموزش و پرورش تلاش‌های خوبی را داشته است؛ به عنوان نمونه ساخت اماکن آموزشی و ورزشی و حضور در مسابقات بین‌المللی نسبت به گذشته قوی‌تر و بهتر شده است و تصور می‌کنم که روند رو به رشدی در این زمینه داشته‌ایم.

* امنیت دانش‌آموزان ورزشکار با برنامه‌ریزی مناسب تضمین شود

وی در مورد امنیت جانی ورزشکاران دانش‌آموز افزود: در بحث ورزش و در رشته‌های مختلف باید دانش‌آموزان بیمه شوند و از طرفی باید امنیت دانش‌آموزان ورزشکار نیز تضمین شود البته آسیب‌دیدگی ورزشکاران نیز امری طبیعی است، به عنوان نمونه ماشین وسیله بسیار خوبی برای رانندگی است اما درهنگام رانندگی تصادف نیز اتفاق می‌افتد؛ در زمینه ورزش دانش‌آموزی نیز ورزشکاران آسیب‌هایی را دیده‌اند که باید با همفکری و برنامه‌ریزی مناسب از آسیب‌دیدگی‌های بعدی در آینده جلوگیری شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: اگر از امکانات ورزشی به درستی استفاده شود، می‌توان شاهد رشد و پیشرفت دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف بود، ممکن است که در برخی اماکن، امکانات کم باشد اما در مجموع رشد بسیار خوبی نسبت به گذشته در ورزش دانش‌آموزی ایجاد شده است.

دلخوش در ادامه از تلاش مجلس برای بهبود ورزش دانش‌آموزی خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر اعتبارات تخصیص داده شده به ورزش دانش‌آموزی، فراکسیون ورزش مجلس به توسعه ورزش دانش‌آموزی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و امیدواریم در آینده با اختصاص اعتبارات بیشتری نسبت به گذشته شاهد موفقیت ورزش دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف باشیم.

* لزوم برنامه‌ریزی آموزش ‌و ‌پرورش برای حضور ورزشکاران دانش‌آموز در مسابقات برون‌مرزی

وی برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای حضور در مسابقات بین‌المللی ورزش دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف را خواستار شد و اظهار داشت: برای توسعه ورزش دانش‌آموزی، وزارت آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی‌هایی را برای حضور دانش‌آموزان در مسابقات بین‌المللی برای کسب تجربه داشته باشد چرا که این موضوع موجب تجربه و رشد و پیشرفت بیشتر دانش‌آموزان خواهد شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: در مجموع وزارت آموزش و پرورش در زمینه توسعه ورزش دانش‌آموزی گام‌های خوبی را برداشته و عملکرد این وزارتخانه راضی‌کننده بوده است؛ ساخت اماکنی برای علاقه‌مندان به رشته شنا از کارهای مثبت آموزش و پرورش بوده که بسیار خوب و ماندگار است.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با اختصاص امکانات مناسب در آینده‌ شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش ورزش دانش‌آموزی باشیم و بتوانیم در مسابقات بین‌المللی با درخشش ملی‌پوشان پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوریم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول