اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

سیاست‌های اقتصادی جایگزین اقتصاد سیاسی شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: اگر سیاست‌های اقتصادی جایگزین اقتصاد سیاسی شود به موفقیت‌های بسیاری دست می‌یابیم.

سیاست‌های اقتصادی جایگزین اقتصاد سیاسی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌، سیدرضا دهناد شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین مزرعه مرغ مادر با عایق‌بندی یونولیت با اشاره به بروز مشکلات برای تولید‌کنندگان بیان کرد: باید از حاشیه‌ها کاسته و به فکر حل مشکلات مردم بود و به جای اقتصاد سیاسی، سیاست‌های اقتصادی را در پیش گرفت.
وی با ابراز خشنودی خود از تاسیس یک واحد اقتصادی دیگر در زمینه پیشرفت اقتصادی استان و کشور گفت: تولد یک واحد اقتصادی امری طبیعی است اما نگهداری از آن مانند نگهداری از یک نوزاد نیازمند توجه است و باید برای ماندگاری آن برنامه‌ریزی شود.
معاون استاندار قم در ادامه با بیان اینکه کلمه نگهداشت نیز باید به داشت و برداشت بخش کشاورزی اضافه شود، اهتمام مسئولان برای نگهداری از این واحدهای تولیدی را خواستار شد.
وی با بیان اینکه متاسفانه برای ایجاد و افتتاح طرح‌ها و واحدهاعجله می‌کنیم، در حالی که برای حفظ آن برنامه نداریم، متذکر شد: از سال 85 تا‌کنون در بنگاه‌های زودبازده رشد قابل توجهی داشته‌ایم به ویژه در مورد محصولات لبنی، اما برای حفظ آن کمترین دغدغه‌ای وجود ندارد.
دهناد با بیان اینکه بدهی دولت به دامداران و کارخانه‌های لبنی موجب نابودی برخی از این کارخانه‌ها خواهد شد، افزود: پرداخت بدهی دولت به دامداران بابت یارانه شیر مشکلات فعالان این عرصه را کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول