اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تاکید بر اولویت قراردادن اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در استان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام به نوعی عدم کارآیی دولت را نشان می‌دهد که باید به آنها توجه بیشتری داشت.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج، اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌ها مانند بیمارستان قلب، دانشکده دندانپزشکی و داروسازی ماهیت استانی داشته و از اعتبارات این ردیف برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آنها باید اختصاص داده شود.
وی با بیان این که طرح‌های استانی نیاز مربوط به مردم کل استان را برطرف خواهد کرد، تصریح کرد: اکنون بخش قلب در استان راه‌اندازی شده و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تهیه تجهیزات لازم این بخش نیز در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این بیمارستان نگرانی و مشکلات موجود مردم استان از مراجعه به استان‌های همجوار بر طرف شده و در سنندج عمل جراحی قلب انجام خواهد شد.
استاندار کردستان ادامه داد: دانشکده دندانپزشکی هم با اقدامات انجام شده در سال تحصیلی جاری دانشجو پذیرش خواهد کرد و احداث دانشکده داروسازی هم در دست بررسی است.
شهبازی تاکید کرد: میزان اعتبار اختصاص داده شده باید با حداکثر توجه و دقت و با همان نسبت مشخص بین شهرستان‌های استان تقسیم شده و مدیران‌کل باید به خوبی این امر را هدایت کنند.
وی در ادامه وجود طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را موجب بدبینی و نشان از عدم کارآیی دولت و نظام عنوان کرد و افزود: وجود پروژه‌های نیمه‌تمام ذهنیت و اعتماد مردم نسبت به فعالیت مدیران را کاهش داده لذا باید اولویت کار و اختصاص اعتبارات در راستای اجرای طرح‌های نیمه‌کاره‌ باشد.
وی با بیان اینکه نبود اتحاد بسترساز مرگ و شکست مدیریت در استان است، اظهارداشت: خدمت صادقانه به مردم در سایه وحدت و برداری انجام خواهد گرفت لذا وجود اتحاد در بین دستگاه‌های اجرایی از الزامات و ضروریات اساسی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول