اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تساوی در هفته پایانی؛

هما قهرمان فوتبال جوانان باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال جوانان هم عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم را کسب کرد.

هما قهرمان فوتبال جوانان باشگاه‌های قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی پایه استان قم در دو رده نوجوانان و جوانان در قالب لیگ‌های دسته اول و دوم برگزار شد و طی آن تیم هما موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم شد.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته در واحد مسابقات هیئت فوتبال استان قم، امسال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با شرکت هشت تیم برگزار شد تا در نهایت دو تیم برتر جواز صعود به لیگ دسته اول را به دست بیاورند.
تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های استان قم برای کسب جواز صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های قم، بازی‌های خود را به شکل دوره ای برگزار کردند و در نهایت چهره دو تیم برتر شناخته شد.
در هفته پایانی این مسابقات شنبه شب حساس‌ترین بازی بین تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی برگزار شد که طی آن جدال تیم‌های فوتبال جوانان هما و پیروزان به تساوی یک بر یک انجامید تا هر دو تیم با کسب رتبه‌های اول و دوم جدول، به لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های قم صعود کنند.
تیم‌های فوتبال هما و پیروزان در حالی موفق به کسب جواز صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های قم شدند که مسابقات امسال لیگ دسته اول جوانان در حال حاضر با شرکت 10 تیم در حال برگزاری است و تیم‌های برتر آن سه هفته دیگر مشخص می‌شوند.
دو تیم برتر مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم در حالی در لیگ دسته اول سال آینده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که دو تیم انتهای جدول لیگ دسته اول نیز به لیگ دسته دوم فوتبال قم نیز سقوط خواهند کرد.
بر اساس برنامه هیئت فوتبال قم، امسال مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم در رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم نیز در حال برگزاری است که نحوه سقوط و صعود تیم‌های هر دو دسته شبیه به لیگ‌های رده سنی جوانان است.
مسابقات لیگ در رده سنی نوجوانان نیز به شکل دوره‌ای و البته تنها در قالب دیدارهای رفت برگزار می‌شود، تا تیم قهرمان این رقابت‌ها به منظور اعزام به مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم معرفی شود.
هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان فوتبال باشگاه‌های قم در دسته دوم نیز فعال خواهند بود و تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم نیز تمام تلاش خود را برای کسب جواز صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان و جوانان قم به کار می‌گیرند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول