اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی اعلام کرد:

تشکیل 1254 پرونده اموال منقول در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرجمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی گفت: یک‌هزار و 254 فقره پرونده توسط این مدیریت در بخش اموال منقول تشکیل شده است.

تشکیل 1254 پرونده اموال منقول در آذربایجان غربی
رضا عبدامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این میزان پرونده در پنج ماه نخست سال جاری تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد پرونده 756 فقره مربوط به اموال قاچاق است، تصریح کرد: تعداد پرونده‌های قاچاق بیشترین میزان پرونده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
این مسئول با اشاره به تشکیل 321 فقره پرونده ضبطی گمرکی در پنج ماه نخست سال جاری، افزود: 175 فقره پرونده قضایی و دو فقره پرونده متروکه گمرکی در این مدت تشکیل شده است.
عبدامامی با اشاره به پرونده‌های غیرمنقول تشکیل شده در پنج ماه نخست سال جاری، بیان کرد: در این راستا نیز 59 پرونده که 99 درصد پرونده‌ها شامل پرونده‌های وثیقه بود تشکیل شده است.
وی گفت: از فروش اموال منقول 12 میلیارد و 547 میلیون ریال درآمد و از محل فروش اموال غیرمنقول نیز 5 میلیارد و 154 میلیون ریال درآمد داشتیم.
این مسئول با بیان اینکه پرونده‌های منقول شامل پرونده‌های متروکه، قاچاق، قضایی و ضبطی است، گفت: در این راستا برخی از کالاها نیز منهدم شدند.
عبدامامی با اشاره به میزان کالاهای انهدامی در پنج ماه نخست سال جاری، اظهار داشت: ارزش این میزان کالای منهدم شده 13 میلیارد و 985 میلیون ریال است که شامل البسه مندرس به وزن 23 تن به ارزش 795 میلیون ریال و انواع دارو به ارزش 6 میلیارد و 436 میلیون ریال است.
وی از انهدام انواع مواد مخدر توسط این مدیریت خبر داد و افزود: انهدام هفت تن انواع خوراکی به ارزش 194 میلیون ریال را در استان شاهد بودیم.
این مسئول از انهدام لوازم پزشکی و پیراپزشکی خبر داد و گفت: در این راستا دو تن به ارزی 5 میلیارد و 300 میلیون ریال لوازم پزشکی منهدم شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول