اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 دانش‌آموز هنرمند کشور؛

یازدهمین جشنواره سراسری نغمه‌های عشق در سنندج آغاز شد

خبرگزاری فارس: یازدهمین جشنواره سراسری سروده‌های بسیج با عنوان نغمه‌های عشق با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سنندج آغاز به کار کرد.

یازدهمین جشنواره سراسری نغمه‌های عشق در سنندج آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان عصر امروز در مراسم آغاز به کار این جشنواره در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج، اظهار داشت: این جشنواره با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز هنرمند سراسر کشور به مدت چهار روز در سنندج برگزار می‌شود.
به گفته کیومرث کشاورز، این دانش‌آموزان هنرمند جزو پیشگام و پویندگان بسیجی سراسر کشور هستند که در قالب 40 گروه در دو بخش نواهای محلی و تلفیقی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ارائه الگوهای سالم موسیقی و هنر با الهام‌گیری از روحیه حماسه‌گری در قالب کارهای هنری و انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند انقلاب از اهداف برگزاری این جشنواره است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان شناسایی دانش‌آموزان توانمند و مستعد و تلاش در راستای شکوفایی استعدادهای آنان را از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره برشمرد و ادامه داد: جشنواره نغمه‌های عشق به دنبال ارائه الگوهای سالم موسیقی و انتقال پیام ارزشمند دفاع مقدس است.
کشاورز برگزاری این جشنواره را گامی ارزشمند برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان استان دانست و خاطرنشان کرد: حضور بیش از یک هزار هنرمند خلاق در کنار هم در این جشنواره ظرفیت بسیار ارزشمندی برای انتقال تجربیات و شکوفا کردن استعدادهای آنان است.
وی در ادامه به نقش و رسالت مهم هنرمندان بسیجی اشاره کرد و گفت: هنرمندان بسیجی میتوانند با شناخت آسیب‌‌ها و مسائل موجود در جامعه ارزش‌های نظام اسلامی را به جامعه منتقل کنند.
 وی با بیان اینکه کشورهای غربی با ارائه محصولات مختلف ضد فرهنگی ارزش‌‌های اصیل نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، افزود: هنرمندان بسیجی باید فرهنگ و هویت اصیل انقلاب را به نسل کنونی جامعه معرفی کنند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان با بیان اینکه تبلیغ مستقیم ارزش‌ها و مسائل مختلف در جامعه کنونی کارآیی چندانی ندارد، ادامه داد: استفاده از روش‌‌های غیر‌مستقیم نتایج موثرتری را به دنبال دارد.
‌به گفته کشاورز، هنرمند بسیجی با قرار گرفتن در چارچوب اصول انقلاب اسلامی و کشف استعدادهای هنری خود می‌تواند در پیشبرد اهداف این نظام بسیار تاثیرگذار باشند.
وی در پایان افزود: حضور در گلزار شهدا، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی سطح استان از دیگر برنامه‌هایی است که در طول مدت زمان برگزاری این جشنواره اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول