اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

برهان شیعه وهابیت را منزوی کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برهان قاطع و برنده شیعیان در تمام زمینه‌ها اندیشه ناسالم وهابیت را زمین‌گیر و منزوی کرده و در آینده بیشتر از این به خاک مذلت می‌نشاند.

برهان شیعه وهابیت را منزوی کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم هشت شوال در اردبیل اظهار داشت: برهان شیعه مبتنی بر عقل و فهم سالم است در حالی که تفکر وهابیت اندیشه شکننده است که اساس و شالوده آن وهم و گمان و پوچ‌گرایی است.
وی در ادامه سخنان خود وهابیت را زاده نامشروع استکبار جهانی و فرزند ناخلف صهیونیسم توصیف کرد و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس مکار با تجهیز و راه‌اندازی این گروهک ضد بشری تلاش می‌کند تا آبروی شیعه را به هر نحوه ممکن دچار بدنامی و بی‌آبرویی کند در حالی که از برهان و قاطعیت کلام شیعه و استدلال آن آگاهی ندارد.
ستوده تصریح کرد:‌ استکبار جهانی بعد از ناکامی در عرصه‌های مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با راه انداختن چنین گروهک‌های ضد انسانی پای به عرصه مجاهدت فکری، اعتقادی و مذهبی گذاشته است اما به یقین همچون صحنه‌های دیگر شکستی سخت و تحقیرآمیز را از امت اسلامی می‌پذیرد.
وی با ابراز گله‌مندی از همدستی برخی کشورهای منطقه در تحریک گروه وهابیت و بهایت خاطر نشان کرد: اگر امروز سران برخی کشورهای عربی منطقه از این فرقه حمایت می‌کنند نه به خاطر منافع امت اسلامی بلکه به خاطر کسب منافع شخصی و حفظ جایگاه تعامل و ارتباط با آمریکا و همدستان او است که با این اقدام در حقیقت خوش خدمتی خود را ثابت می‌کند.
ستوده اضافه کرد:‌ اگر بر کشتار امت شیعی که وهابیت مرتکب آن شدند، خون گریه کنیم جایز است چرا که وجود چنین اندیشه‌هایی ناپاک به سلامت دین اسلام و تفکرات آن چنان ضربه و خدشه‌‌ای وارد کرده است که شاید دشمن 100 سال آینده نیز قادر نبوده این صدمه و لطمه را وارد کند.
وی یکی دیگر از ویژگی‌های ضد انسانی این فرقه را تاکید بر اقدامات بی‌پایه و اساس به ویژه در ظهور و بروز اندیشه خودخواهانه در بیان حکمت و معارف دین اعلام کرد و ادامه داد: تفسیری که امروز وهابیت و گروه‌های منحرف از احکام اسلامی می‌کنند تفسیر به رأی و مبتنی بر هوا و هوس است در حالی که احکام الهی را پیامبر مکرم، ائمه معصومین و در زمان ظهور نیز رهبری صالح تفسیر و تبیین کردند.
ستوده در پایان سخنان خود با بیان این‌که همه ساله این ایام به عنوان سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیه در شهر حسینی اردبیل گرامی داشته می‌شود از تاریخ‌نویسان خواست تا ابعاد و فلسفه اقدام نامبارک وهابیت را در تخریب بقاع متبرکه بیشتر تبیین و تفسیر کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول