اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درسایه سکوت درباره تسلیحات هسته ای اسرائیل صورت می گیرد

نخستین رزمایش رژیم اشغالگر در دیمونا

خبرگزاری فارس: در سایه سکوت محافل بین المللی درباره تسلیحات هسته ای رژیم اشغالگر، یک روزنامه صهیونیستی، از تصمیم این رژیم برای انجام نخستین رزمایش خود اطراف تاسیسات هسته ای دیمونا پرده برداشت.

نخستین رزمایش رژیم اشغالگر در دیمونا
به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" در گزارشی فاش کرد: در این تمرین نظامی، تاسیسات هسته ای از همه طرف مورد حملات موشکی قرار می گیرد.
 
خبرنگار نظامی این روزنامه تاکید کرد: مسئولان امنیتی تصمیم گرفته اند که جزئیات این رزمایش بسیار سری باشد، و به دلیل حساسیت آن تعداد اندکی از مسئولان امنیتی و سیاسی از نتایج آن آگاه خواهند شد.
 
وی افزود: این تمرین نظامی شامل سناریوهای بسیار هولناکی است، که برای نخستین بار انجام می شود. افشای تصمیم رژیم اشغالگر برای برگزاری رزمایش نظامی اطراف تاسیسات هسته ای، درحالی مطرح می شود که غرب چشم خود را به روی ذخایر سلاح هسته ای این رژیم متجاوز و خطر بزرگ این تسلیحات برای منطقه و جهان کاملا بسته است، و در مقابل هرگونه تلاش از سوی دیگر کشورها برای دستیابی به انرژی هسته ای جهت استفاده صلح آمیز را تهدیدی برای جهان می داند.
 
پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم در این باره نوشت: این در حالی است که نیکلا سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه هفته گذشته در اظهاراتی برخلاف همه واقعیت های موجود درباره برنامه هسته ای ایران، از احتمال حمله به تاسیسات هسته ای ایران خبر داد. این درحالی است که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همواره در گزارشهای خود بر مسالمت آمیز بودن فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند.

انتهای پیام/.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول