اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد:

راه‌اندازی میز خدمت در فنی و حرفه‌ای کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: میز خدمت برای نخستین بار در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی میز خدمت در فنی و حرفه‌ای کرمان
مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: میز خدمت برای نخستین بار در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان راه‌اندازی شد.
ابراهیمی‌نژاد گفت: از جمله اهداف راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل براساس بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری، دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌‌های اجرایی، ارائه خدمات به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع است.
وی افزود: انجام وظایفی مانند ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان و انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان یا اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان توسط میز خدمت انجام می‌گیرد.
ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام‌کننده ذیربط را از جمله اهداف دیگر میز خدمت است.
وی ابراز داشت: حضور یک مسئول تصمیم‌گیر در این جایگاه در تسریع فرآیند خدمات‌رسانی و جلوگیری از سرگردانی ارباب‌رجوع در طبقات بسیار مؤثر است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی فنی ‌و حرفه‌ای در کرمان خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی علمی و کاربردی از میان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته‌های تعمیرات مکانیکی، ماشین‌ابزار و نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی در سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.
ابراهیمی‌نژاد با اشاره به امکانات و تجهیزات بسیار خوب موجود در مجموعه فنی و حرفه‌ای بیان داشت: علاوه بر اعطای مدارک بین‌المللی به کارآموزان در این واحد دانشگاهی، مدارک علمی دانشگاهی نیز به فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به مشکل اشتغال جوانان و ضرورت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، راه‌اندازی چهار واحد دانشگاهی در کرمان، بردسیر، راور و کوهبنان را گام مهمی در این راستا ذکر کرد و ابراز داشت: راه‌اندازی دوره‌ کارشناسی در سال‌ آینده در دستور کار قرار دارد.
ابراهیمی‌نژاد از متقاضیان تحصیل در واحدهای علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای استان کرمان خواست برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و تصریح کرد: دفترچه‌های ثبت‌نام در این دانشکده آماده شده و در دفاتر پستی قابل دریافت است.
وی اذعان داشت: داوطلبانی که قصد تدریس در این دانشکده را دارند، می‌توانند به سایت اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان مراجعه کنند و در زمینه پذیرش دانشجو هیچ محدودیتی وجود ندارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول