اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ثبت احوال گلستان خبر داد:

گلستان پیشتاز در اجرای طرح گنجینه اسناد هویتی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال استان گلستان گفت: گلستان در اجرای طرح گنجینه اسناد هویتی مردم نسبت به سایر استان‎های کشور پیشتاز است.

گلستان پیشتاز در اجرای طرح گنجینه اسناد هویتی
سیف‎الله ابوترابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به منظور تسهیل در انجام اجرای طرح گنجینه اسناد هویتی،  تمام خدمات این طرح در محل سکونت هر یک از شهروندان انجام می‎گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ملاک ثبت نشانی در تمام خدمات دولتی، کد پستی درج شده در کارت شناسایی ملی است.
مدیر کل ثبت احوال استان گلستان از شهروندان خواست در صورت تغییر نشانی سریعا مکان خود را به اداره ثبت احوال اعلام کنند و یا از طریق وب سایت www.golestancr.com  درخواست اینترنتی تغییر نشانی خود را ارسال کنند.
وی خارج شدن از فضای سنتی و ارائه خدمات نوین به مردم را از اولویت‎های این سازمان اعلام کرد و بیان داشت: اعتقادمان این است که ثبت احوال باید با سیستم‎های جدید در ارائه خدمت رسانی به روز شود.
ابوترابی ایجاد گنجینه اسناد مفاخر و مشاهیر استان را از جمله اقدامات سال 1390 برشمرد و افزود: با تهیه و ارائه این گنجینه به نسل جدید، این فرصت را فراهم می‎کنیم تا پیشینه خود را بیشتر از قبل، بشناسند.
مدیر کل ثبت احوال استان گلستان به مهمترین اقدامات ثبت احوال گلستان اشاره و تصریح کرد: صدور بخشنامه الزام استفاده از کد پستی درج شده در کارت شناسایی، صدور بخشنامه کاربردی شدن کارت شناسایی ملی، اخذ مجوز تاسیس 12 نمایندگی ثبت احوال در مراکز بخش‎ها، واگذاری 12 خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت و امور عمومی و اجرای طرح آرشیو الکترونیکی اسناد را از جمله اقدامات انجام شده در ثبت احوال گلستان عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول